Thornado
Medlem
Roligt att se ett inlägg från dig igen!
När folk från inre mittcirkeln frågar efter pålitlig information får man ställa upp.![]()
OT: Nu gäller det bara att få tillbaka Dr Miles också så är vi back in business igen!
Roligt att se ett inlägg från dig igen!
När folk från inre mittcirkeln frågar efter pålitlig information får man ställa upp.![]()
Instämmer!Roligt att se ett inlägg från dig igen!
RKR verkar ha det fortsatt motigt…rejält försenad och sedan diversion från Nordsjön tillbaka till Kastrup. Varken målad eller servad kanske?…Troligen bara nyservad.
Svårt att få en bra bild men det ser iallafall inte ut att vara nymålat:
Visa bifogad bild 172272
Nu vart kärran just 3h försenad dessutom, Suck.
Enligt uppgift på annat flygforum ska LN-RKR och LN-RKS få ny målning under mars och april.
Huruvida det blir SAS standardmålning eller Skyteam-designen framgår inte.
Hoppas på det! Det behövs, som sagt...! Ska bli roligt att se hur A330 ser ut i nya liveryn annat än via en datorgenererad bild. Kommer nog upplevas som "yngre".Jag vet att jag haft fel förut i denna fråga, men med tanke på tidigare inlägg/källa så är jag just nu ganska övertygad om att LN-RKR flög till Shannon ikväll för att äntligen få ny färg!
Visa bifogad bild 173608
Hoppas på det! Det behövs, som sagt...! Ska bli roligt att se hur A330 ser ut i nya liveryn annat än via en datorgenererad bild. Kommer nog upplevas som "yngre".
Jag vet att jag haft fel förut i denna fråga, men med tanke på tidigare inlägg/källa så är jag just nu ganska övertygad om att LN-RKR flög till Shannon ikväll för att äntligen få ny färg!
Visa bifogad bild 173608
Den nya, eller jubileum OK, inte SkyTeam livery, tack...Står nu även på planespotters. net att LN-RKR är på ommålning
Är mycket spännande om den får SAS nya livery, eller kanske SkyTeam eller varför inte en specialmålning för 80 års firandet?
Tobbe.o håller utkik!![]()