Senaste nytt

SAS med ny livery på planen

Enligt uppgift på annat flygforum ska LN-RKR och LN-RKS få ny målning under mars och april.
Huruvida det blir SAS standardmålning eller Skyteam-designen framgår inte.
Jag tror det blir den här målningen:

ankosas.png

Enligt uppgift på annat flygforum ska LN-RKR och LN-RKS få ny målning under mars och april.
Huruvida det blir SAS standardmålning eller Skyteam-designen framgår inte.

Jag vet att jag haft fel förut i denna fråga, men med tanke på tidigare inlägg/källa så är jag just nu ganska övertygad om att LN-RKR flög till Shannon ikväll för att äntligen få ny färg! :)

Screenshot_20260314_235911_Flightradar24.jpg

Jag vet att jag haft fel förut i denna fråga, men med tanke på tidigare inlägg/källa så är jag just nu ganska övertygad om att LN-RKR flög till Shannon ikväll för att äntligen få ny färg! :)

Visa bifogad bild 173608
Hoppas på det! Det behövs, som sagt...! Ska bli roligt att se hur A330 ser ut i nya liveryn annat än via en datorgenererad bild. Kommer nog upplevas som "yngre".

Visa bifogad bild 173608

Står nu även på planespotters. net att LN-RKR är på ommålning :)

Är mycket spännande om den får SAS nya livery, eller kanske SkyTeam eller varför inte en specialmålning för 80 års firandet?

Tobbe.o håller utkik! :)

Toppen