Fick samma, men det verkar vara olika kampanjer då datumen inte är samma som F&F.Fick detta i mailen nu också, det är inte F&F utan vanlig kampanj. Inte jämfört några priser.
Visa bifogad bild 173310
Fick samma, men det verkar vara olika kampanjer då datumen inte är samma som F&F.Fick detta i mailen nu också, det är inte F&F utan vanlig kampanj. Inte jämfört några priser.
Visa bifogad bild 173310
Verkar finnas mycket i biz till USA/Korea runt 13-14k ToR. Tar du ICN med ett anslutningsflyg till CPH är du nästan halvvägs till återkval.Svårt att hitta något bra. Mitt sista kvalificeringsår för LTG börjar 1/5 och det hade varit skönt att fixa det så tidigt som möjligt. Tar tacksamt emot tips på rolig MR.
Får du fortfarande upp bra priser på Korea? Hittar inte en enda dag med dessa kampanjpriser.Verkar finnas mycket i biz till USA/Korea runt 13-14k ToR. Tar du ICN med ett anslutningsflyg till CPH är du nästan halvvägs till återkval.
Försökte också hitta men vet inte hur jag får en månadsvy med bara business, de datum jag har kollat har inga bra priser.Får du fortfarande upp bra priser på Korea? Hittar inte en enda dag med dessa kampanjpriser.
Inte en optimal MR, men jag hittade ARN-EWR T/R för 5683 i Premium, nog det billigaste jag sett på ett tag.Svårt att hitta något bra. Mitt sista kvalificeringsår för LTG börjar 1/5 och det hade varit skönt att fixa det så tidigt som möjligt. Tar tacksamt emot tips på rolig MR.
...och heter vännen Chuck Norris bokar han när han vill och SAS betalar honom.En sann vän är en som bokar även när priserna är dåliga.
Malaga för 771 SEK T/R är inte helt kasst.Hittar ni något nice inom Europa?![]()