Wow, det där är ett av de där hotellen man inte förstår hur det går runt. Det fanns liksom absolut ingenting i Varalöv när Airoutel etablerades. Och omvandlades till anläggning för mer än 30 år sedan och det tuffar tydligen bara på. Som Motell förstår jag att det kan fungera, men det finns ju "konferens" också om jag minns rätt. (Kanske perfekt för tråkiga konferenser för man riskerar inte att deltagarna "sticker ut på stan" under vistelsen ! :-DHotell Erikslund Ängelholm
Jag har hört någon för länge sedan skrocka om att det ligger på tillräckligt avstånd (från Malmö?) för att man ska få traktamente och är tillräckligt tråkigt för att passera offentliga budgetar. Men egentligen har jag inte heller någon aning om varför man skulle vilja besöka det stället.Wow, det där är ett av de där hotellen man inte förstår hur det går runt. Det fanns liksom absolut ingenting i Varalöv när Airoutel etablerades. Och omvandlades till anläggning för mer än 30 år sedan och det tuffar tydligen bara på. Som Motell förstår jag att det kan fungera, men det finns ju "konferens" också om jag minns rätt. (Kanske perfekt för tråkiga konferenser för man riskerar inte att deltagarna "sticker ut på stan" under vistelsen ! :-D
Ägandet har kopplingar till ett stort byggbolag i trakten. De är själva stora nyttjare av anläggningen och övrigt hotellutbud i Ängelholm är dessutom skralt. Tror det är två faktorer som i alla fall delvis förklarar att det överlever.Wow, det där är ett av de där hotellen man inte förstår hur det går runt. Det fanns liksom absolut ingenting i Varalöv när Airoutel etablerades. Och omvandlades till anläggning för mer än 30 år sedan och det tuffar tydligen bara på. Som Motell förstår jag att det kan fungera, men det finns ju "konferens" också om jag minns rätt. (Kanske perfekt för tråkiga konferenser för man riskerar inte att deltagarna "sticker ut på stan" under vistelsen ! :-D