Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Nivåpoäng) tråd

Var du tvungen att ringa in för att boka (eller finns det något annat trick för att få till en resa med så många stopp/byten)?
Från Malmö är det inte så svårt. Jag behövde inte ringa.

Jag hittar resor med tre stopp till flera destinationer: BCN, VCE och NCE för att nämna några. Till VCE går det i skrivande stund att hitta tre stopp (4 ben) för strax över tusenlappen i ekonomi. Jag lyckades tom. få till ett långt stopp i Köpenhamn så att jag kan åka hem och sova.

Attachments

• Skärmbild (120).png
    Skärmbild (120).png
    16,7 KB · Visningar: 144

Jag hittar resor med tre stopp till flera destinationer: BCN, VCE och NCE för att nämna några. Till VCE går det i skrivande stund att hitta tre stopp (4 ben) för strax över tusenlappen i ekonomi. Jag lyckades tom. få till ett långt stopp i Köpenhamn så att jag kan åka hem och sova.
Jag reflekterade över att en hotellnatt i Köpenhamn fördyrar kalkylen rejält, men att du åker hem till Malmö över natt är ju stor humor :D

Det där var ju väldigt bra pris per segment, och även attraktivt prissatt i business.

Framförallt om man är anmäld till båda julkalenderskampanjerna, för då bör man ju även få dubbla poäng för CPH-VCE-segmentet.
Så om man är anmäld till båda kampanjerna och åker t/r på den rutten i Business Flex så betalar man lite drygt 6000 kr och bör få 16k nivåpoäng.
Lägg sen till en snabb t/r i Eco Light upp till Arlanda (finns säkert bättre sätt att optimera) för att komma upp i 10 segment så får man ytterligare 15k, så alltså totalt drygt 31k nivåpoäng (och nästan 55k bonuspoäng om man är EBD) för ca 7500 kr. Inte så illa.
(tillkommer ju förstås hotell åtminstone i Venedig, men det får man väl ta på semesterkontot)

Hade inte trott att det skulle behövas MR:a för 10 legs-julkalendern, but here we are. Bara så billigt som möjligt från CPH eller MMX. Dagsutflykt.
Några tips? Och vad är kortast tillåtna tid på destinationen att vända på?

Hade inte trott att det skulle behövas MR:a för 10 legs-julkalendern, but here we are. Bara så billigt som möjligt från CPH eller MMX. Dagsutflykt.
Några tips? Och vad är kortast tillåtna tid på destinationen att vända på?
Hur många legs behöver du? Kolla in exemplet med VCE som postades här i tråden, kräver dock övernattning om du vill då in så många ben som möjligt.

När skulle dom 10 turerna i julkalendern vara klara?? Är det slutet på mars,april??
Jag är nog 1 kort, så jag får nog hälsa på i storstan snart

edit
jag hitta det.
Fly 10 times with SAS to any destination between 15 January and 31 March and get 15 000 Level points.

SK marketed and operated flights only. Bonus flights do not count. Both bookings made before and after campaign signup count. Points will be rewarded upon the completion of the flights.

Toppen