Thornado
Medlem
80% ökning av tillgänglighet?
Jag vågar lova att det kommer bli 80% ökning av antalet platser i F som finns tillgängliga att bokas. Dessa kommer dessutom att kunna bokas med 80% rabatt.
80% ökning av tillgänglighet?
Norrmännen har väl inte något ägande kvar längre? Så borde väl bli 80% röda pölser, tuborg och Gammeldansk istället?80 procent lax på i alla maträtter och i lounger . Ser fram emot lax korv, lax ägg, rökt lax gravad lax, 8 bitar sushi ...med bara lax.
Flæskesteg med rödkål på 80% av avgångarnaNorrmännen har väl inte något ägande kvar längre? Så borde väl bli 80% röda pölser, tuborg och Gammeldansk istället?
Det var också sjukt bra pengapriser på biljetter. Bokade både Miami och Tokyo för runt 2700:-.När SAS fyllde 70 år, d.v.s. 2016, så hade SAS en kampanj på hösten med 70% rabatt på bonusbiljetter. De biljetterna gick åt som smör i solsken. Jag letade efter tillgänglighet under kampanjperioden och det vart till slut så att jag och Mrs. SK989 tog en höstweekend i Wiesbaden. Vi flög Stockholm - Frankfurt i Plus t.o.r. för 9000 poäng var. Känns lite nostalgiskt idag - på den tiden hade SAS två direktflyg per dag mellan Stockholm och Frankfurt och på vägen ned var det den legandariske Robban som var purser.
Ser fram emot priserna 2046 då, när de fyller 100 år.När SAS fyllde 70 år, d.v.s. 2016, så hade SAS en kampanj på hösten med 70% rabatt på bonusbiljetter. De biljetterna gick åt som smör i solsken. Jag letade efter tillgänglighet under kampanjperioden och det vart till slut så att jag och Mrs. SK989 tog en höstweekend i Wiesbaden. Vi flög Stockholm - Frankfurt i Plus t.o.r. för 9000 poäng var. Känns lite nostalgiskt idag - på den tiden hade SAS två direktflyg per dag mellan Stockholm och Frankfurt och på vägen ned var det den legandariske Robban som var purser.