Carl Andersson
Medlem
Då slår jag en pling till M&M, har inte sett något om waitlist på deras sajt, tur att detta forum finns. Tack!Hur gör man för att få det?
Precis, kan gå via webben också tror jag men jag har aldrig fått den att funka.
Då slår jag en pling till M&M, har inte sett något om waitlist på deras sajt, tur att detta forum finns. Tack!Hur gör man för att få det?
Precis, kan gå via webben också tror jag men jag har aldrig fått den att funka.
Tack, ringde in och hon konfirmerade att det finns många platser så möjligheten är god, finns också direkt som award på hemsidan om jag bokar med poäng. Nu är problemet att jag enbart kan få bokningsklass L och därmed behöver jag 3 vouchers, att det alltid ska vara något ivägen!Jag ringde in i november, efter att ha hittat first-plats på deras bonusbokningssida. Det ska vara stor överlappning med evoucher men inte alltid garanterat. Man ska även kunna hitta fler potentiella uppgraderingsplatser med expertflyer men vet inte exakt hur.
I vilket fall så sa de till mig att de inte kunde garantera omedelbar uppgradering, men att det var väldigt sannolikt och att jag därför skulle köpa biz-biljett under samtalet så att de kunde uppgradera direkt (worst case är det 24h öppet köp). Allt gick bra, omedelbar uppgradering.
Vilken rutt ger omedelbar uppgradering?Allt gick bra, omedelbar uppgradering.
Tror alla med tillgänglighet gör det. Dock är det ju lättare att hitta tillgänglighet i first till Boston och Delhi än till Tokyo och Buenos Aires.Vilken rutt ger omedelbar uppgradering?
Ring och boka S. Inga problem, förutom en avgift för telefonbokning men i det stora hela värd det.Tack, ringde in och hon konfirmerade att det finns många platser så möjligheten är god, finns också direkt som award på hemsidan om jag bokar med poäng. Nu är problemet att jag enbart kan få bokningsklass L och därmed behöver jag 3 vouchers, att det alltid ska vara något ivägen!
hade ingen aning att man kan ringa in och boka annan bokningsklass! Hjälte!Ring och boka S. Inga problem, förutom en avgift för telefonbokning men i det stora hela värd det.
hade ingen aning att man kan ringa in och boka annan bokningsklass! Hjälte!