Senaste nytt

Dagens bild

Sydney Opera House i skymning från Harbour Bridge

Habour.jpg

Blir fortfarande upprörd när folk beter sig på detta sett SK1421 igår fredag Visa bifogad bild 172542
Om du bordar snabbt och stryker på snabblim på väggen innan de sätter sig som torkar så fort de sätter upp fötterna får de sig en överraskning när de inte får loss skorna. När de förvånat kämpar med att få loss sina skor kan du lugnt fråga varför deras skor placerades mot väggen i första hand.

Om du bordar snabbt och stryker på snabblim på väggen innan de sätter sig som torkar så fort de sätter upp fötterna får de sig en överraskning när de inte får loss skorna. När de förvånat kämpar med att få loss sina skor kan du lugnt fråga varför deras skor placerades mot väggen i första hand.
Klistra upp bilder på gulliga kattungar och hundvalpar. Se om de vågar stampa på dem!

Vad är bättre än att få några ton flygfotogen och en rejäl sandblästring rätt i nyllet? @Maho Beach, Sint Maarten.

IMG_8038.jpeg

Ett svårslaget tillhåll för den som vill ägna sig åt flightspotting på armlängds avstånd. Stillbilder förmedlar inte känslan. Första gången man stod rakt bakom en KLM 777(?) som lyfte, så gick det inte att hindra ryggradsreflexen att krypa ihop till en boll och skydda sig. Sen efter tionde flyget som landar så nära över huvudet att det känns som att man kan sträcka upp armen och greppa landningsstället, så har man blivit lite mer blasé….

Jag lovar det är sista gången jag lägger upp bilder av denna typ
Min psykolog säger att jag skall blunda och tänka på något annat.
SK932 igår
IMG_2941.jpeg

SK408 igår

IMG_2942.jpeg

Det blev ingen bild på det värsta hittills
På gårdagens SK932 tar min stolgranne av sig sina strumpor och sätter sina blottade fötter mot väggen, kunde inte ta någon bild han satt ju endast ca 50 cm i från mig.
Som kungen skulle ha sagt efter alla dessa skobilder, nu vänder vi på sulan!

SK932 igår
Visa bifogad bild 172598

SK408 igår

Visa bifogad bild 172601

På gårdagens SK932 tar min stolgranne av sig sina strumpor och sätter sina blottade fötter mot väggen, kunde inte ta någon bild han satt ju endast ca 50 cm i från mig.
Jävla otyg! Själv ordinerar jag dig ett par glas champagne istället för att blunda.

SK932 igår
Visa bifogad bild 172598

SK408 igår

Visa bifogad bild 172601

Du kanske skall sätta dig längre bak i planet så slipper du se eländet?

Toppen