JohanW
Medlem
Helt rätt. Dear Friend skulle det varit. Lökiga nivånamnSnyggt! Men jag antar att du menar Scandic dear friend ? För EBD blir väl inte ens best friends?
Helt rätt. Dear Friend skulle det varit. Lökiga nivånamnSnyggt! Men jag antar att du menar Scandic dear friend ? För EBD blir väl inte ens best friends?
+1 på lökigt nivånamnHelt rätt. Dear Friend skulle det varit. Lökiga nivånamn![]()
Jag har matchat VIP, blev Diamond SelectNån som matchade Radisson VIP mot BW? Jag letar febrilt efter ett ordentligt medlemskort eller något vy i RH appen där namn, hotellkedja och status syns samtidigt, men hittar inte än.
Men om Scandic Dear Friend ger högsta BW status blir jag nöjd med det.
Vad har du skickat in? Skärmdump eller annat?Jag har matchat VIP, blev Diamond Select
Vad har du skickat in? Skärmdump eller annat?
Skärmdump samt det som efterfrågas: Namn, adress, mail, mobilnummer & BW medlemsnummerVad har du skickat in? Skärmdump eller annat?
TouchéFlingpaketet?
Troligtvis nyårsrensning. Jag fick ner 4 nivåerTack för att ni tog upp detta om statusmatchningen hos BW, jag kom i chocktillstånd vid kontroll av mitt konto, hade åkt ner två nivåer och behöver 5 ytterligare nätter för att nå nästa nivå, så här har jag aldrig blivit behandlad förut, Aftonbladet är kontaktat och de är omöjligt i ännu större chock, de säger att minst halva första sidan och hela löpet kommer det att bli, återigen ett stort tack för att detta om BW statusmatchning togs upp.