Senaste nytt

Ditt privata semestermål 2013

Gus

Medlem
Det som är bokat hittills i år är

Januari: Hong Kong, Kambodja & Singapore (stekta nudlar, pool & öl)
Februari: Frankrike (skidåkning & ostar )
Mars: USA, Honduras, Mexico & Bahamas (drinkar och sollapning)
April. Istanbul & Bombay. (kaffe, stark mat & Cobra-ölen)

Detta ger mig totalt 5 nya länder! :)
 

Matsson

Medlem
Påsklov Koh Samui dykning med dotter och hustru.
Juni Borneo dykning pop-pom Island Sipadan. Första gången i dessa vatten för mig. Skall bli spännande.(om någon varit där mottages gärna tips)
Höstlovet liten tågluff i Japan .Seoul på hemvägen
 

Ozz

Medlem
Det privata res-året tar sin början om två veckor med en långsemester till Phuket-Perth-Phuket med hemresa den 3 maj.
Nästa privata resa är inte bokad än men kommer att bli från midsommar och 2-3 veckor beroende på min personals semester. Privat resa nr3 kommer även den att gå till Phuket i början av november fram till andra veckan i dec.

Emellan mina privata resor skall det också klämmas in en del tjänsteresor med början i juni till Birmingham 4 dagar, Hongkong en vecka i augusti. I september är det 3-dagarsrsor till Amsterdam och Frankfurt som gäller och i oktober blir det veckoresor till Berlin och Hannover, sen är även 2013 slut...
 

agehall

Medlem
Det enda som är spikat, är resan till Paris nästa helg.

Men om frugan inte går med på några roliga förslag till sommaren så kan det hända att jag låter henne vara hemma och gör en CMB-run själv.
 

ulagun

Medlem
Bodö.
Låter intressant.
Vi har länge talat om att flyga upp till Bodö. Ta oss längs kusten norska till Narvik f.v.b. Gällivare och Inlandsbanan till Östersund. Flyg hem från OSD.
Någon på BC som gjort liknande tur?
Blir inte av i sommar. Bokat med LH till Tirana. Ska finnas härliga stränder i Albanien påstås det.
Över jul/nyår lämnar vi som vanligt släkt, kyla och annat ruggigt. Efter att ha besökt de flesta av Emiraten så prövar vi Oman.
F.ö lite besvärligt hitta lämpliga bonusbiljetter över jul/nyår. Beror kanske på alla lediga klämdagar i år.
 
Toppen