Thornado
Medlem
Ja, Wien ligger i norra Europa medan Budapest ligger i södra Europa. Gränsen går någonstans mellan dem.![]()
Budapest var enda destinationen som jag hoppades skulle ligga i norra Europa.....
Ja, Wien ligger i norra Europa medan Budapest ligger i södra Europa. Gränsen går någonstans mellan dem.![]()
Väster ut är det CDG som södrast (dvs inte BOD och Spanien). Öster och söderut ut verkar det gå en gräns vid Italien, Slovenien och Ungern.Så är det någon som har "Hela listan" över vilka resmål som ingår i dagens lucka?
Ja superbra, 60 kronor för 5000 poäng och 1000 nivåpoäng är ganska oslagbart.Det var ju en mycket bra deal - Vimla har också kampanj 20 kr/md i 3 månedar. 60 kr totalt blir det då.
Kommer säkert vara sista gången det funkar, så passa påJa superbra, 60 kronor för 5000 poäng och 1000 nivåpoäng är ganska oslagbart.
Jag kanske missförstått luckan men det går alltså inte boka inrikesresor för 40% off då?Tydligen verkar Norge eller Danmark inte räknas till norra Europa denna gång. Däremot gör Finland det...
Island räknades i alla fall igår. Idag får jag upp ordinarie priser...Tydligen verkar Norge eller Danmark inte räknas till norra Europa denna gång. Däremot gör Finland det...
Jag får upp rabatten på GOT-ARN t&r. 3000 poäng per väg.Jag kanske missförstått luckan men det går alltså inte boka inrikesresor för 40% off då?