Shit jag såg det nu... Fruktansvärt.China airlines? x2 faktor på priset.
Shit jag såg det nu... Fruktansvärt.China airlines? x2 faktor på priset.
Ja det är nästan som ett straff att boka en sådan resa...Shit jag såg det nu... Fruktansvärt.
Håller med får se om han får den eller inte, återrapporterar imorgon!
Finns ju nu i Dec/Jan/Feb annars om din kollega är lite flexibel av sig.Pratade med kollegan nu, han hade sutitt med en agent i som kunde lägga till allt och tyckte det var okej men behövde kolla med en kollega som sa nej så föll där. Rimligt men synd för kollegan som har riktat in sig på C till Japan och 26 dagar innan checken är förbrukad![]()
Som två separata enkelresor kan du göra det själv på hemsidan (rena SAS-awards har ingen prisskillnad på enkelresor kontra per sträcka i en t/r, det är densamma).Går det att boka en open jaw ren SAS Bonusresa på hemsidan för poäng?
Hur flyger du innan på resan? Om du flyger exempelvis CDG-ATL-MIA kommer du ha incheckad väska ändå, då det är most significant carrier som bestämmer hur mycket du kan checka in. Alltså det längsta flyget i bokningen.Ekonomi med Delta verkar inte ingå incheckad väska. Går det att lägga till det i förväg om det är en del av resans ben (det sista)?
Det beror på hur man flyger. MCT gäller vanligtvis, men till USA och Canada så är det första "marknadsförande" bolagets regler som gäller.Hur flyger du innan på resan? Om du flyger exempelvis CDG-ATL-MIA kommer du ha incheckad väska ändå, då det är most significant carrier som bestämmer hur mycket du kan checka in. Alltså det längsta flyget i bokningen.