Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Är det någon som kan förklara hur dagens kampanj i julkalendern fungerar?
Jag trycker på länken och hamnar på till slut på SAS by Scandic. I julkalendern står det att man ska boka direkt via Scandic hemsida.
Är det 3x poängen på bägge ställen? dvs 70*3 hos SAS, eller 2,5 p scandicpoäng/100:- som istället blir 7,5 p/100:- hos Scandic?

Är det någon som kan förklara hur dagens kampanj i julkalendern fungerar?
Jag trycker på länken och hamnar på till slut på SAS by Scandic. I julkalendern står det att man ska boka direkt via Scandic hemsida.
Är det 3x poängen på bägge ställen? dvs 70*3 hos SAS, eller 2,5 p scandicpoäng/100:- som istället blir 7,5 p/100:- hos Scandic?
Ja du, det är lite otydligt frås SAS.

Texten skriver "Get triple points when you book a stay via Scandic's web, app, or call center during the 48-hour Advent window." vilket låter som att man ska boka direkt på Scandic, men ser inte hur SAS ska ge personer tripla Scandic-poäng. Dock länkar luckan till en sida som själv länkar till SAS powered by Scandic, som man ska få de där 70p/100.

Boka 2 avbokningsbara och behåll den som passar dig när du vet mer kanske :p

"3x points is only eligible for reservations booked between December 9–10, 2025, with a stay date no later than January 31, 2026."

Fram till länken publicerades hade jag missat att det finns ett ganska nära datum som stay-date.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen