Fick samma när jag bokade Hotels.com via SASTänkte passa på att boka hotell men tyckte denna var lite sketchy. Har ni andra kopplat ihop?
Fick samma när jag bokade Hotels.com via SASTänkte passa på att boka hotell men tyckte denna var lite sketchy. Har ni andra kopplat ihop?
München är aldrig fel, riktig kanonstad! Var där förra helgen på revenue. Med Lufthansa tyvärr, då det oftast är halva priset (och direkt).Blev en okynnestur till München, har tyvärr inte FlyPremium så fick dega 16000 poäng. Bra värde ändå vill jag påstå.
Jag också, men eftersom de inte ens har en lista på mina bokningar ser jag inte varför jag skulle vilja ha det kopplat. Kan man ta bort det?Vettigt eller ej, men jag tryckte godkänn på den där för några dagar sedan.
Ja, var skeptisk först men sen kopplade jag.
Vettigt eller ej, men jag tryckte godkänn på den där för några dagar sedan.
Fick samma när jag bokade Hotels.com via SAS
Kopplade ihop det och bokade 3 nätter i Vegas i samband med CES. Någon tusenlapp billigare än hos Hotellet direkt samt 2100 EB-poäng.![]()
Svarade bara på din fråga.Du tittar på fel lucka
Om du öppnar ögonen kanske du ser att luckan för 18/12 har inget specifikt med rabatt på poängresor att göra.Svarade bara på din fråga.
Titta på föregående sidor.Hur kan ni se kommande luckor?
Antar att det var nån glitch ?
Någon som har en sammanställning på vad som kommer?