Senaste nytt

SAS höjer priserna för bonusresor med partner flygbolag 1 december 2025

Jag menade SAS egna avgångar, från CPH till BKK, ICN eller HND eller retur. Finns platser i december, sen soprent.

Finns en del avgångar med SAS till BKK i mars, men bara i Economy…

Fast det där stämmer ju inte. Jag har bokat ICN med Virgin i mars/april. Däremot verkar det ju inte släppas särskilt mycket enligt schema.

Jag har för mig att jag har sett några flyg i C-klass till/från Bangkok med AF också, med det rör sig definitivt inte om några mängder…

Fast det där stämmer ju inte. Jag har bokat ICN med Virgin i mars/april. Däremot verkar det ju inte släppas särskilt mycket enligt schema.
Jag svarade på finns det mkt. Nej det finns inte mkt. Däremot finns det ibland då och då till vissa destinationer. Just ICN dök upp med Virgin för ett tag sen när de släppte platser. Ibland kanske man ser nått till BKK med AF men det är sällan.

Det har ju funnits till SIN/BKK/SGN under hela sommaren 2026. Det har också funnits massor under Jan/Feb till ex BKK som släppts lite då och då med AF.
MNL har det också funnits mycket till. HND/KIX samma där funnits massor i Jan/Feb.
SAS har släppt awards till ICN under Mars/April/Maj 2026 redan, hade kunnat boka 10 resor. Även kommit en del till ICN/HND även i Sept/Okt.

Toppen