Det har släppts platser till ICN/HND/BKK för 2026 tidigare. Brukar det finns väldigt mycket?Med SAS i Business för 50K enkel väg under 2026, nej.
Det har släppts platser till ICN/HND/BKK för 2026 tidigare. Brukar det finns väldigt mycket?Med SAS i Business för 50K enkel väg under 2026, nej.
Finns väl mycket även utan x2?
Vad syftar du på? Air Europa och Vietnam (och nån mer(?)) kostar ju dubbelt och har gjort så sen ett par veckor in på Skyteam.Har SAS öht. Anammat konceptet med x2-priser?
Vad syftar du på? Air Europa och Vietnam (och nån mer(?)) kostar ju dubbelt och har gjort så sen ett par veckor in på Skyteam.
Nej inte med SAS. Nej inte med sky team om man bortser från Vietnam AirlinesDet har släppts platser till ICN/HND/BKK för 2026 tidigare. Brukar det finns väldigt mycket?
Fast det där stämmer ju inte. Jag har bokat ICN med Virgin i mars/april. Däremot verkar det ju inte släppas särskilt mycket enligt schema.Nej inte med SAS. Nej inte med sky team om man bortser från Vietnam Airlines
Jag menade SAS egna avgångar, från CPH till BKK, ICN eller HND eller retur. Finns platser i december, sen soprent.
Fast det där stämmer ju inte. Jag har bokat ICN med Virgin i mars/april. Däremot verkar det ju inte släppas särskilt mycket enligt schema.
Jag svarade på finns det mkt. Nej det finns inte mkt. Däremot finns det ibland då och då till vissa destinationer. Just ICN dök upp med Virgin för ett tag sen när de släppte platser. Ibland kanske man ser nått till BKK med AF men det är sällan.Fast det där stämmer ju inte. Jag har bokat ICN med Virgin i mars/april. Däremot verkar det ju inte släppas särskilt mycket enligt schema.