Senaste nytt

SAS Eurobonus Lifetime Diamond!

Tidigare har man ju kunnat ge EBG varje gång man själv tjänar in ett EBD, inte varje år man är EBD (förutom första åren när man kunde ge 3 EBG).

Vill man fortsätta ge EBG måste man dra in 90k nivå eller 90 flighter även om man är LTD (det är min gissning).

Grattis till er som redan fick LTD!
En stark motivation detta till oss andra att jaga in de sista perioderna “up in the air” :)
Tack SAS!
Frågan är ju för dem av oss som inte fått det ännu eftersom vi inte vad på träffarna... Kommer sas ha fixat tekniken innan nästa brytpunkt eller är det säkrast att köra in en ebd till...

Grattis till er som redan fick LTD!
En stark motivation detta till oss andra att jaga in de sista perioderna “up in the air” :)
Tack SAS!

Man blir onekligen mer benägen att fortsätta jaga EBD varje år, men frågan är om det finns risk att man blir bortglömd i den framtida övergången om man har något fler perioder kvar och därmed inte riktigt hinner fram till LTD innan den troliga hopslagningen med Flying Blue. Hoppas SAS tänkt på detta.

Jag fick detta svar när jag @Ricci pratade med Aron, Vad gör vi nu? Ni njuter nu! Du har samma förmåner resten av livet. Så jag tolkar det att jag kan ge guld varje period.

Toppen