Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

Finns det chans att få en biljett till mötet på måndag i Stockholm?
Bra nyfiken då det gav chans att köpa extra biljetter i till CPH träffen.
Hur gav dom chans att köpa extra biljetter? Borde inte intresset för många vara att gå, speciellt med tanke på "överraskningen" som sker. Jag personligen är en av dom som är extra spänd på "överraskningen" :D

Ta gärna upp frågan rörande inloggning på webben. Känns som att vi är ganska många som inte kunnat logga in på 2 veckor.
+1 på den. Även här behöver den som frågar nog pusha ledningen till att fatta frågan och hur stort problemet är. I CPH var det en kille som var tvungen att gå till bibblan för att boka resor för det var enda stället han kunde komma åt sas. Panelen skickade bara honom till Massimo.

Om någon tänker ta upp frågan, kan ni be deltagare som har problemet lyfta upp handen eller nåt? Ledningen kommer inte kunna ge nåt annat svar än "vi vet om det och IT tittar på det", men ifall ni vill använda tiden effektivt så ha en handuppräckning så de kan uppfatta skalan på problemet hos deras högsta statuskunder.
I övrigt är jag mer intresserad av frågor som ledningen kan svara på.

Ta gärna upp frågan rörande inloggning på webben. Känns som att vi är ganska många som inte kunnat logga in på 2 veckor.

+1 på den. Även här behöver den som frågar nog pusha ledningen till att fatta frågan och hur stort problemet är. I CPH var det en kille som var tvungen att gå till bibblan för att boka resor för det var enda stället han kunde komma åt sas. Panelen skickade bara honom till Massimo.
Extremt viktig fråga, men helt fel forum att diskutera detta på enligt mig.
SAS är medvetna om problemet vad det verkar, men varför de inte löst det kommer ledningen högst troligt inte ha ett svar på eller komma med ett ickesvar.

Bättre ställa frågor som ledningen faktiskt kan svara på och ge något matnyttigt tillbaka.

Är ju perfekt fråga under kvällen om man träffar på rätt representant under minglet sen.

Hur gav dom chans att köpa extra biljetter? Borde inte intresset för många vara att gå, speciellt med tanke på "överraskningen" som sker. Jag personligen är en av dom som är extra spänd på "överraskningen" :D
Då "Överraskningen" gavs lite mer info med hänvisning på CPH träffen till framtida info är man väldigt intresserad av detaljer...
Dock verkade vissa i personalen i SAS loungen sett lite bilder från trevligheterna i måndags mötet i CPH som jag blev "konfronterade" :) med i fredags.

Toppen