Senaste nytt

Friends and Family?

Tips på några resor som har bra pris under påsklovet = 3-10 april är det jag söker.

Utgår ifrån GOT och hade gärna sett något ställe där våren har kommit längre.

Har kammat noll och tycker att jag har sökt brett som lågt utan att hitta någon bra deal alls.

Upptäckte denna F&F nyss... FOMO!
Kan det stämma att priserna för "vanliga biljetter" (inte bara "SAS for you") också är lägre inloggad bakom kampanj-muren? Får i vissa fall klart bättre priser jmf med vanlig sökning i App.

Upptäckte denna F&F nyss... FOMO!
Kan det stämma att priserna för "vanliga biljetter" (inte bara "SAS for you") också är lägre inloggad bakom kampanj-muren? Får i vissa fall klart bättre priser jmf med vanlig sökning i App.

Yes. Som exempel fick jag 20-25% rabatt på ARN-LPA i C jämfört mot dagen innan kampanjen. :)

Hej, stämmer det att det inte är någon sittplats för mig och reskamraten när jag bokar SAS For You Light, trots att jag har EBG ? Den har jag missat i så fall, trodde det var free seating förutom Nödutgångarna, samt två checked baggage på alla Light.

Jag gjorde en bokning igår av en SAS for you light-biljett. I bokningsflödet såg det ut som att jag inte skulle få mina guldförmåner men när bokningen var genomförd och jag tog fram den i appen så kunde jag välja säte gratis och bagage låg också med gratis

Toppen