Jag har aldrig vågat använda min.Dags att säga adjö till "den sista baggage-tag man någonsin behövde".
Visa bifogad bild 170033
| SAS
www.flysas.com
Jag har aldrig vågat använda min.

Jag använde en gång, supersmidigt.Jag har aldrig vågat använda min.
Om du bara är ute efter bonuspoäng så är det för dyrt enligt mig (om du inte behöver produkterna).Funderar på om det är värt att fixa Conscious Traveler för Mrs CoooC innan årsskiftet. Räknar jag rätt här om jag betalar med Amex Elite?
9 paket tvättmedel
5000 bonuspoäng (Conscious Traveler)
1026 bonuspoäng (SAS Eurobonus Shop)
220 bonuspoäng (Amex Elite)
för
1100 kr
så 17,6 öre/100 poäng och tvättmedel för ett helt år.
alternativt
9 paket ullbollar
828 bonuspoäng (SAS Eurobonus Shop)
179 bonuspoäng (Amex Elite)
för
897 kr
så 14,9 öre/100 poäng och julklapparna fixade.
Jag tycker ullbollarna var slöseri, tvättlapparna kan man iaf ersätta vanliga tvättmedel med...Funderar på om det är värt att fixa Conscious Traveler för Mrs CoooC innan årsskiftet. Räknar jag rätt här om jag betalar med Amex Elite?
9 paket tvättmedel
1026 bonuspoäng (SAS Eurobonus Shop)
220 bonuspoäng (Amex Elite)
för
1100 kr
så 17,6 öre/100 poäng och tvättmedel för ett helt år.
alternativt
9 paket ullbollar
828 bonuspoäng (SAS Eurobonus Shop)
179 bonuspoäng (Amex Elite)
för
897 kr
så 14,9 öre/100 poäng och julklapparna fixade.
Jag har gillat ullbollarna, men aldrig i livet att jag hade köpt mer en ett paket om jag inte tänkt skaffa dem som gåvor.Jag tycker ullbollarna var slöseri, tvättlapparna kan man iaf ersätta vanliga tvättmedel med...
Kanske får prova någon gång och se ifall det blir någon skillnad - Tror mina 9 fortfarande ligger i leveranspåsenJag har gillat ullbollarna, men aldrig i livet att jag hade köpt mer en ett paket om jag inte tänkt skaffa dem som gåvor.
Tvättlapparna har jag gillat.