Trist om det blivit sämre. Gold på OSL var ju faktiskt SAS trevligaste guldlounge sådär lagom undangömd.Ett ställe som inte blev bätte är OSL. Den som vill ha något starkare hänvisas numera till den bemannade baren i gamla Businessloungen. En timme före kvällsflygets avgång var den dock stängd för dagen.
Har de flyttat ner den igen efter att de flyttade upp den till kaffebaren/baristan ? och nu upp igen ?Ordningen är återställd på CPH - spriten har flyttat upp till sitt gamla ställe på andra våningen. I dag serveras det hamburgare Visa bifogad bild 173686
Den var där uppe borta i hörnet när jag var där ca två veckor sedan.Har de flyttat ner den igen efter att de flyttade upp den till kaffebaren/baristan ? och nu upp igen ?
I dag serveras det hamburgare Visa bifogad bild 173686
För några veckor sedan kom det ut ett lass hamburgarlådor sent på dagen på ARN T5 (alldeles efter jag redan hade ätit), och jag tänkte att de då skickade ut de burgare som inte behövdes för dagens flighter. Så jag antar att de prepareras av någon leverantör tidigt respektive dag?
Självbetjäning ? Sist jag var där fick man stå i kö och beställa drinkar av bartender/baristan , bara öl gammeldansk proseco vin för självbetjäningDen var där uppe borta i hörnet när jag var där ca två veckor sedan.
Ja den smakade samma - men var inte i en lådaÄr det inflight hamburgaren som serverades? I lådan?