Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - dubbla poäng helg 24-26 oktober 2025

Första gången jag ser notis om detta i SAS Mastercard appen! Anmälde mig i mailet som kom tidigare i månaden - men fick inget bekräftelse mail. Men uppenbarligen verkar jag vara registrerad :)

Screenshot_20251022_201614_SAS EuroBonus World Mastercard.jpg

Första gången jag ser notis om detta i SAS Mastercard appen! Anmälde mig i mailet som kom tidigare i månaden - men fick inget bekräftelse mail. Men uppenbarligen verkar jag vara registrerad :)
Jag fick bekräftelse via epost några sekunder efter jag anmälde mig till dubbel helg. Liknande notis i appen både på svenska och norska för att vara säker. Hängslen och livrem.

Hur är det med köp från Amazon? Brukar kortet debiteras när varorna lämnar lagret eller när beställningen görs? Är det risk att, om varan inte kan levereras direkt, missa dubbla poäng om beställningen görs i helgen men varan skickas senare?

Men sånt har alltid gått att justera i efterhand med Mastercard chatt support för mig.
Inget att ta för givet. Förr eller senare blir det för många som vill flytta datum och få dubbla poäng och då stängs möjligheten.

Lite som curve när för många ringde om blockade kort vid flyttade transaktioner, då stängdes hela möjligheten.

• Gilla
Reactions: hco
Lite som curve när för många ringde om blockade kort vid flyttade transaktioner, då stängdes hela möjligheten.
Exakt. Folk lär sig inte heller utan jobbar fortfarande hårt för att få nästa möjlighet till fin intjäning att försvinna…

(Ingen pik mot någon i denna tråd utan syftar på diskussioner i en viss FB-grupp de senaste veckorna).

Toppen