Senaste nytt

SAS Webshopping

Kanske räcker med detta (prenumerationen är aktiv) och låta det vara så i 30 dagar? Då är det inte så krångligt. Behöver ingen av tjänsterna som ingår så... :)

Edit: Tog 2 min så fick jag mail från Onlineshopping att poängen var på väg.
Glömde såklart att säga upp så 183kr drogs nyss... Aja fanns en del serier jag ville se ändå på Viaplay
 
Jag har fått bekräftelse angående att poäng är på väg för Dentme, men min fru har ej fått det för sitt medlemskap. Hur ser det ut här på forumet och är det någon som har kontaktat support angående poängen?
 
Jag har fått bekräftelse angående att poäng är på väg för Dentme, men min fru har ej fått det för sitt medlemskap. Hur ser det ut här på forumet och är det någon som har kontaktat support angående poängen?
Hur fick du bekräftelsen (med tanke på att det inte via portalen)?
 
Telia tillbaka med 7000p däremot:
1760521274379.png
 
  • Gilla
Reactions: Gus
10000 poäng kom från Linas matkasse idag. Fjärde leveransen var i söndags.


HelloFresh tog bara 5 minuter så kom det vanliga mailet:
Hej Brandten,
Ditt köp hos HelloFresh den 2025-09-29 är nu registrerat och dina 3000 EuroBonus poäng som du tjänat in kommer att överföras till ditt konto så snart som möjligt.

Beställde Linas den 3 oktober men fick inget bekräftelsemail från SAS Shopping (endast från Linas) och när jag frågar kundtjänst om det får jag detta.
Svar 1:
Hej Brandten,
Mange tak for din henvendelse. Vi er ekstern partner og kan desværre kun hjælpe med henvendelser vedrørende: https://onlineshopping.flysas.com/
Venligst kontakt SAS Customer Care på chat eller telefon via dette link: https://www.sas.se/kundservice/contact/
Best regards
Customer Care / SAS Online Shopping

Svar 2:
Hej Brandten,
Linas Matkasse er blevet overtaget direkte af SAS. Det er ikke længere vores samarbejdspartner.
32.png

Best regards
Customer Care / SAS Online Shopping
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen