ARN - CPH ligger på 1000 SEK och låg betydligt lägre än så tills för några dagar sedan. Så jag har också noterat detSAS verkar kraftigt ha höjt minimibudet för att uppgradera från ekonomi till affärsklass inom Europa. Flyg som tidigare haft €30 som minimibud har nu gått till €80. Köpenhamn-Barcelona har till och med minimibud på €160.
Ja intressant med vissa höga bud som slutar på 12! Kanske finns ett mönster, vi skulle behöva mer data på högsta budet för att kolla om SAS pressar upp buden.Spännande att högsta bud alltid slutar på 12.Visa bifogad bild 164599
Och så försvann alla platser från försäljning
Visa bifogad bild 164600
Skulle säga en trerätters med champagne är en rätt stor höjning från tidigare (Om serviceutbudet är likvärdigt med ARN-CPH vilket jag gissar det är att huvudstadstriangeln kommer vara identisk.), sen är det ju inte värt några 1000:- för min del, men det är ju upp till var och en.Jag gissar att de inte höjt servicenivån nämnvärt på en sån sträcka, och med den höjningen är det väl inte riktigt värt det för en macka + öl, och en liten skvätt poäng. Särskilt inte som jag redan gått i mål för Guld det här året.
OK, jag är dåligt påläst om nya biljetterna.Skulle säga en trerätters med champagne är en rätt stor höjning från tidigare (Om serviceutbudet är likvärdigt med ARN-CPH vilket jag gissar det är att huvudstadstriangeln kommer vara identisk.), sen är det ju inte värt några 1000:- för min del, men det är ju upp till var och en.
Går inte att svara på vad man borde buda. Beror på för många faktorer vi inte känner till.Vad borde man buda på en SAS-resa CPH-ORD i november för att hyfsat sannolikt bli uppgraderad utan att betala alltför mycket? Silverstatus.
Det står minimibud ca 12kkr / exakt 50k poäng men fattar inte om det är för en eller båda resenärerna
Det är väldigt höga summor men som sagt strax över borde räcka eller rättare sagt gör troligtvis ingen större skillnad, är per person om inget ändrats.Vad borde man buda på en SAS-resa CPH-ORD i november för att hyfsat sannolikt bli uppgraderad utan att betala alltför mycket? Silverstatus.
Det står minimibud ca 12kkr / exakt 50k poäng men fattar inte om det är för en eller båda resenärerna