Senaste nytt

Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa

Har inte testat själv ännu, men scannade QR-koden som visades på menyn, och noterar (till min glädje) att det står "And between meals, you can enjoy a selection of sweet and savory snacks, available throughout the flight to compliment your journey."

Så det låter för mig som att det fortfarande kommer att gå att beställa från vagnen om man inte är nöjd med maten eller vill ha något annat efteråt. Någon av er som flög idag som testade att beställa något annat också?

Kan första inlägget uppdateras så att om man lägger upp bild på maten så skriver man även datum och rutt, så kan man lätt hitta vad man kan vänta sig och tråden blir mycket mer användbar?

Kan första inlägget uppdateras så att om man lägger upp bild på maten så skriver man även datum och rutt, så kan man lätt hitta vad man kan vänta sig och tråden blir mycket mer användbar?
Tiden har gått ut för att jag ska kunna ändra själv, så i så fall får man anmäla det till moderator för ändring.

Men i andra trådar med bilder på ombordservice brukar de flesta ange rutten, så kan man inte anta att den här tråden förr eller senare kommer in i samma lunk?

IMG_7618.jpeg

AGP-CPH 1/10
Ingen meny…

Toppen