Senaste nytt

SAS nya Business Class på intra Europa från 1 oktober 2025

Har CDG t/r i mitten av oktober, ska bli intressant att se hur det kommer fungera. Har garanterat missat men hur kommer det fungera med varm/kall mat? Flygtiden ARN-CDG 2h 35 minuter = varm mat? Flygtiden CDG-ARN 2h 30 minunter = kall mat?

Blir spännande detta! Åker ARN-LPA den 11 oktober. Lång flygning så där ska ju alla bitar hamna på plats kan man tycka. MEN jag räknar med inkörningsproblem och jag tror att det gäller att skruva ner förväntningarna en del. Risken är också att man har ett mindset som är gravt färgat av longhaul Business och då kan ju allt bli fel. ;) Men kul blir det och jag tycker att ändringen är positiv. Betalar gärna extra för Business och hoppas att det inte blir samma "kaos" som man ibland har upplevt inom Plus.

Har CDG t/r i mitten av oktober, ska bli intressant att se hur det kommer fungera. Har garanterat missat men hur kommer det fungera med varm/kall mat? Flygtiden ARN-CDG 2h 35 minuter = varm mat? Flygtiden CDG-ARN 2h 30 minunter = kall mat?

Det beror troligen också vilken tid på dygnet du reser om det blir kall eller varm måltid :)

Toppen