Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon annan som kör Linas matkasse? Har tre leveranser men det står såhär:

Förfallna rabatter och presentkort
Rabattkod
Använd
Namn:pSO Eurobonus_LMK
Rabatt:0%
Gäller:0 leveranser
Utgår:1. jan. 2059

Borde stå 3/4 leveranser eller?
Hur har det gått för dig? Har du fått dina 10 000 poäng? Jag fick min senaste och fjärde matkasse i söndags (21/9) och betalningen drogs 23/9 men har fortfarande inte fått några poäng.

Ja. Någon vecka sedan var det utan bindningstid, men när Telia gissningsvis insåg att diverse Facebookgrupper sprider deras erbjudande blev det tidsbundet.
Roligt att du skyller på Fb grupper. Vi sprider det ju här också. Det är hela poängen med tråden. Jag hatar Fb men i det här fallet är nog inte vi bättre än dessa Facebookgrupper.

Roligt att du skyller på Fb grupper. Vi sprider det ju här också. Det är hela poängen med tråden. Jag hatar Fb men i det här fallet är nog inte vi bättre än dessa Facebookgrupper.
Nu har jag ingen besöksstatistik från BC-forumet, men det är fenomenet FB-grupper (kanske en specifik) med 40k medlemmar där det hejvilt annonseras med att det nu minsann finns bonusresor i C från x till x och x-tusen poäng för den och den kampanjen, som om det vore en bedrift att man hittat dessa och godhetsknarkar genom att dela med sig som jag stör mig på. Således skiljer sig just den gruppen från denna sida där vi i all välmening hjälper likasinnade att öka sitt poängsaldo. OT: Kanske bara min aversion som speglar min åsikt, men inte ett under att det inte går att hitta bonusresor då det tävlas i vem som kan dela med sig av tillgängliga sådana först och däri skiljer sig FB från BC enligt min högst subjektiva åsikt.

Nu har jag ingen besöksstatistik från BC-forumet, men det är fenomenet FB-grupper (kanske en specifik) med 40k medlemmar där det hejvilt annonseras med att det nu minsann finns bonusresor i C från x till x och x-tusen poäng för den och den kampanjen, som om det vore en bedrift att man hittat dessa och godhetsknarkar genom att dela med sig som jag stör mig på. Således skiljer sig just den gruppen från denna sida där vi i all välmening hjälper likasinnade att öka sitt poängsaldo. OT: Kanske bara min aversion som speglar min åsikt, men inte ett under att det inte går att hitta bonusresor då det tävlas i vem som kan dela med sig av tillgängliga sådana först och däri skiljer sig FB från BC enligt min högst subjektiva åsikt.
Aversionen är förståelig. Tänker bara att just i fallet Telia, kan det lika gärna vara så att de har kikat in här, och kommit fram till att de måste skärpa erbjudandet.

Hur som: death to Facebook!

Aversionen är förståelig. Tänker bara att just i fallet Telia, kan det lika gärna vara så att de har kikat in här, och kommit fram till att de måste skärpa erbjudandet.

Hur som: death to Facebook!
Fast vi är väl alltid snabba och agerar utan att tänka, så vi har väl alla hunnit skaffa obundna abonnemang redan? ;) (Iaf jag och resterande familjemedlemmar i point sharinggruppen som påtvingades vara kunder hos Telia en sväng...)

Finns det någon uppfattning gällande om/när Telia införde restriktioner?

Hoppade på rörligt abonnemang tidigt och fick besked om att poäng var på väg. Blev det någon förändring i inledande skede om att inte säga upp inom 3 månader eller gick det direkt från rörligt till 12 månader? Tänker ifall jag behöver sitta kvar med abonnemanget tills poängen är inne.

Toppen