Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Extime loung på CDG terminal 2B den lounge har hyrt in sig på, trevlig lounge med Champagne för den som nyttjar det,
det är inte många själar i loungen upplever att det är mer personal som städar och går runt med händerna på ryggen
Jag kommer att flyga SK834 till OSL och efter ett 30 minuters stopp blir det avgång med SK884 till ARN, detta blir min 6 och 5 sista flygningen i SAS Plus, ett koncept som jag har uppskattat till en hyfsad billig peng.

Frukosten försvann nu kl12.00

IMG_2345.jpeg

Hilsener fra
1. Phu Bai Airport, Hue. 3djeparts lounge, afvist ved indtraede. Gad ikke betale, da jeg havde mindre end en time. Vietnam Airlines har nyligt indskraenket lounge adgang for SKYTEAM elite plus rejsende (economy med international fotrbindelse) til nu kun tre nationale airports (DAD, SGN, HAN)
2. Saigon. Lotus Lounge T2 (den nye paa 3dje etage) leverer international kvalitet, udsigt, space, musik (!!) og hygge. Grillet fisk og grillet pork var et hit for en sulten landmandssøn (mig!). De havde 5 OK-vine i udbud (Australien og Chile), dog ikke noget at hænge højt i julgranen. Øllene var meget skuffende: der var kun 2, begge nye, ukendte mærker Red Ruby og Lion. Noget af det ringeste øl jeg har smagt i Vietnam...
3. Bangkok AF Lounge. Leverer som sædvanligt. God mad og rigtig champagne. Skal med Kenya Airways til Nairobi. Flyet er lidt forsinket, kommer fra Guangzhou. Loungen er god, jeg fik indtræde 6-7 timer før afgang

Last edited:
Pride Lounge NBO. In Nairobi. Nice Lounge. They, (Kenya A.) made it almost on time. Next flights are to ABJ and Dakar, as scheduled (so far...) .I am quite OK, changing sims, charging, showering finding currencies. Vietnamese Dong does not take you far in Senegal...Cant even phone anybody there. My credits in Gambia has elapsed. Would need a router in the weekend if available and if I arrive. Thanks for the esprit.

Toppen