Senaste nytt

SAS Webshopping

H*vete vad krångligt att signa upp. Först en miljon verifieringssteg hos klarna, sedan registrera trippelkonto sedan registrera ett konto på varje tjänst som ingår i trippel.
Man undrar vem det är man gör affär med? Känns som upplagt för att det ska vara i stort sett omöjligt att säga upp tjänsten och klarna fortsätter att dra pengar.
Kanske räcker med detta (prenumerationen är aktiv) och låta det vara så i 30 dagar? Då är det inte så krångligt. Behöver ingen av tjänsterna som ingår så... :)

Edit: Tog 2 min så fick jag mail från Onlineshopping att poängen var på väg.

Attachments

• Screenshot_20250909_172334_Chrome.jpg
    Screenshot_20250909_172334_Chrome.jpg
    589 KB · Visningar: 108
Last edited:
5000 poäng hos Telia för mobilabonnemang. https://onlineshopping.flysas.com/butiker/telia-bredband-og-tv/0189630b-94d9-73d6-9d65-2f31fd21738c

Billigaste (Mobil Rörlig 0,2 Gb) går på 129kr/mån. Skulle kunna löna sig. Någon som vet hur mycket krångel det här hos Telia att säga upp ett abonnemang?
Utöver att man behöver ringa in för att säga upp det så har det aldrig strulat för mig. Alltid samma frågor om varför man vill säga upp men inga problem i övrigt.

Scroll down and press the ”+”-sign, think it says ”More/Fler”. There is a non-binding deal for only 129kr/month.

Länken från SAS tar mig direkt till Telia.se/Mobilabonnemang/Mobil Obegränsad Plus. När jag klickar på "+ Visa mer" händer inget annat än att den knappen försvinner. Om jag klickar på "Mobilabbonemang" (dvs tar ett steg tillbaka i deras träd) kan jag se "Mobil Rörlig 0,2 GB", men frågan är om poängkampanjen fortfarande gäller då? Länken från SAS landar som sagt specifikt på deras "Mobil Obegränsad Plus", och klickar jag mig därifrån till samtliga abonnemang försvinner ref-delen av URL. Så frågan är väl om det är någon som kan bekräfta att det fungerar om man tecknar upp sig för "Mobil Rörlig 0,2 GB"?

Länken från SAS tar mig direkt till Telia.se/Mobilabonnemang/Mobil Obegränsad Plus. När jag klickar på "+ Visa mer" händer inget annat än att den knappen försvinner. Om jag klickar på "Mobilabbonemang" (dvs tar ett steg tillbaka i deras träd) kan jag se "Mobil Rörlig 0,2 GB", men frågan är om poängkampanjen fortfarande gäller då? Länken från SAS landar som sagt specifikt på deras "Mobil Obegränsad Plus", och klickar jag mig därifrån till samtliga abonnemang försvinner ref-delen av URL. Så frågan är väl om det är någon som kan bekräfta att det fungerar om man tecknar upp sig för "Mobil Rörlig 0,2 GB"?
Jag klickade mig vidare och valde mobil rörlig 0.2 gb. Poängen ligger som kommande :).

Det enda som spelar roll är alltid villkoren som står på själva kampanj-sidan i shoppingportalen. Om det står där "Du tjänar endast poäng när du beställer ett mobilabonnemang" så gäller det alla mobilabonnemang. Om ett abonnemang utesluts, skulle det stå där. Om man är osäker kan man alltid ta en skärmdump på kampanjsidan, så att man i efterhand kan påvisa att man uppfyllde kriterierna.

"Ny kund" hos Telia. Någon som vet om det specifikt gäller mobilabb eller är man diskvalificerad om man t ex hade TV därifrån tidigare under året?

Toppen