Senaste nytt

SAS Webshopping

Har för första gången råkat ut för att ha fått mailet om att poängen för ett visst köp nu ska finnas på eurobonus-kontot men utan att det syns varken i app eller på hemsidan (gått över ett dygn sedan mailet kom). Fler som haft samma problem? Gäller bookbeat ifall att det skulle vara ett butikspecifikt problem.

Gäller alltså följande mail:
Fick samma mail med samma datum. Poängen reggades på 12/8.
 
Telinet står för veckans bästa kampanj. Sista dagen för att krita på kontraktet är 7/9.
IMG_2560.png
 
Någon annan som har problem med att få in poäng från Amazon?
Köpet registreras automatiskt och du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats. EuroBonuspoäng kommer till ditt konto 32 dagar (92 dagar baby produkter) efter ditt köp.
Ett köp i mitten av juli är utbetalt men ett köp några dagar tidigare har ej betalts ut.

Båda betalda och levererade direkt. Båda köpen ser helt normalt reggade på shopping-portalen. Båda har fått bekräftelse-mail direkt efter köpet.
Köp 2 tog 41 dagar att få utbetalt. Köp 1 är alltså fortsatt ej utbetalt 58 dagar efter. Det står 32 dagar i reglerna (men det står "upp till 12 veckor" i bekräftelse-mailet.

Ska man börja jaga eller bara vänta 12 veckor (84 dagar)?
 
Toppen