Lurar också på om det kan varit A-gate. Stämmer med 1) DY 2) långt att gå 3) potentiellt lång taxi.
Roger J Medlem 29 Januari 2013 #11 Lurar också på om det kan varit A-gate. Stämmer med 1) DY 2) långt att gå 3) potentiellt lång taxi.
Agö Medlem 29 Januari 2013 #12 Roger J skrev: Lurar också på om det kan varit A-gate. Stämmer med 1) DY 2) långt att gå 3) potentiellt lång taxi. Klicka för att utvidga... När jag kommer till A (höga nummer) brukar jag gå ut genom den lilla inrikesterminalen. Därifrån tar jag antingen en taxi hem eller shuttlebussen till metron. Smidigt!
Roger J skrev: Lurar också på om det kan varit A-gate. Stämmer med 1) DY 2) långt att gå 3) potentiellt lång taxi. Klicka för att utvidga... När jag kommer till A (höga nummer) brukar jag gå ut genom den lilla inrikesterminalen. Därifrån tar jag antingen en taxi hem eller shuttlebussen till metron. Smidigt!
T Trumis Medlem 29 Januari 2013 #13 Roger J skrev: Lurar också på om det kan varit A-gate. Stämmer med 1) DY 2) långt att gå 3) potentiellt lång taxi. Klicka för att utvidga... Jo, jag har insett det Agö, tar Ö-tåget hem till Malmö...
Roger J skrev: Lurar också på om det kan varit A-gate. Stämmer med 1) DY 2) långt att gå 3) potentiellt lång taxi. Klicka för att utvidga... Jo, jag har insett det Agö, tar Ö-tåget hem till Malmö...
A Alx Medlem 30 Januari 2013 #14 Ja, du var nog lite för trött. SAS har ju inte ens C inom Skandinavien. Endast Y och M
Agö Medlem 30 Januari 2013 #15 Alx skrev: Ja, du var nog lite för trött. SAS har ju inte ens C inom Skandinavien. Endast Y och M Klicka för att utvidga... Nja, det går ju att boka C (mer poäng) men servicenivån är densamma som i Y.
Alx skrev: Ja, du var nog lite för trött. SAS har ju inte ens C inom Skandinavien. Endast Y och M Klicka för att utvidga... Nja, det går ju att boka C (mer poäng) men servicenivån är densamma som i Y.
Agö Medlem 31 Januari 2013 #16 SK409 idag parkerad vid inrikesterminalen. Här representerad av fina LN-RMR, Olav Viking.