Senaste nytt

SAS Webshopping

Man får ju dock räkna av att man får mat till 16 portioner som är något man ändå behöver köpa. Säg att varje portion är värd ca 60 kronor så blir merkostnaden ca 1300 för 10k poäng. Inget siperbjudande men inte helt dåligt heller. Lägger man sen också in bekvämligheten i att inte behöva gå och handla mm och värdesätter det blir kalkylen även lite bättre.
Jo, jag tänkte på det också. Räknade på 50kr/port :) Hade det varit som FACTOR med färdiglagade matlådor skulle det varit mycket bättre imo.

Tack för tipset, det blev en beställning då jag har varit på jakt efter en matkasseleverantör efter att jag tröttnade på Hello Fresh för något år sedan... Men jag lyckades inte ta bort nykundsrabatten, så hoppas på att kundtjänsten kan fixa det efteråt.

Någon med erfarenhet av elskling och poängkreditering? Tog erbjudandet på 3000 poäng för ett par veckor sedan för byte Enkla -> Skellefteå kraft, startdatum 14 september.
Hade velat plocka poäng hos typ telinet/mölndal också, och helst få dem innan 30 sept (min kvalificeringsperiod). Möjligt på något sätt? Tänker typ isf beställa nu hos telinet, startdatum senare säg 14 december, men då kanske det inte blir poäng nu direkt?

elsklings villkor: ”Vänligen notera: […] Om du returnerar eller avbryter ett köp innan 3 månader förverkas poäng.”

Någon med erfarenhet av elskling och poängkreditering? Tog erbjudandet på 3000 poäng för ett par veckor sedan för byte Enkla -> Skellefteå kraft, startdatum 14 september.
Hade velat plocka poäng hos typ telinet/mölndal också, och helst få dem innan 30 sept (min kvalificeringsperiod). Möjligt på något sätt? Tänker typ isf beställa nu hos telinet, startdatum senare säg 14 december, men då kanske det inte blir poäng nu direkt?

elsklings villkor: ”Vänligen notera: […] Om du returnerar eller avbryter ett köp innan 3 månader förverkas poäng.”
Oftast får man poängen när elavtalen börjar gälla eller vid första fakturan. Tror du får svårt att hinna med något till efter elskling, skulle inte räkna med det iaf.

Synd, men lite konstigt också eftersom nykunds-koden automatiskt är inlagd även om man går in via EB-länken med EB-nummer. Då måste man manuellt ta bort den?
Jag mailade in och de fixade till kampanjen på mitt konto, så det var ganska enkelt fixat (för mig iaf).

De skrev följande, vet inte om de menar automatiskt för alla, eller på förfrågan.

"Det har tyvärr blivit ett tekniskt fel gällande nykundsrabatten i samband med denna kampanjen, denna kommer att plockas bort då kampanjen med Eurobonus inte kan kombineras med andra rabatter."

Man får ju dock räkna av att man får mat till 16 portioner som är något man ändå behöver köpa. Säg att varje portion är värd ca 60 kronor så blir merkostnaden ca 1300 för 10k poäng. Inget siperbjudande men inte helt dåligt heller. Lägger man sen också in bekvämligheten i att inte behöva gå och handla mm och värdesätter det blir kalkylen även lite bättre.
Om man vill ha en matkasse och tycker att prisnivån ligger rätt, så kan man ju väga kampanjerna mot varandra också.

• 10000 EB efter fyra levererade kassar plus 250 EB för varje framtida kasse under kampanjperioden
• Ca 620 kr i nykundsrabatt fördelat över tre levererade matkassar (vid fyra personer, fyra rätter)

De flesta här värderar nog EB-poängen högre än nykundsrabattens värde.

Om man vill ha en matkasse och tycker att prisnivån ligger rätt, så kan man ju väga kampanjerna mot varandra också.

• 10000 EB efter fyra levererade kassar plus 250 EB för varje framtida kasse under kampanjperioden
• Ca 620 kr i nykundsrabatt fördelat över tre levererade matkassar (vid fyra personer, fyra rätter)

De flesta här värderar nog EB-poängen högre än nykundsrabattens värde.
Ja, vid nyttjande får jag ut värde på 20-30 öre poängen oftast. Men brukar inte köpa poäng för mer än 10 öre.

Värderar man poängen till 10 öre är det ju 1000 kronor värde i poängen, snäppet bättre än nykundsrabatt.

100 kr rabatt på hemköp.se

Maxa skafferiet genom att storhandla online – med koden HEM100 får du 100 kr rabatt när du handlar för minst 1000 kr per köp och väljer hemleverans!

Rabatten gäller på obegränsat antal köp t o m 17/8-25 så passa på att göra ditt skafferi redo för många goda dagar framöver!

100 kr rabatt på hemköp.se

Maxa skafferiet genom att storhandla online – med koden HEM100 får du 100 kr rabatt när du handlar för minst 1000 kr per köp och väljer hemleverans!

Rabatten gäller på obegränsat antal köp t o m 17/8-25 så passa på att göra ditt skafferi redo för många goda dagar framöver!
Enligt villkoren om man tänkt tjäna poäng.

"Om du betalar med presentkort eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus poäng."

Toppen