Senaste nytt

SAS Webshopping

Det är kört med Elgiganten via zuprrgift om jag förstår det rätt?

Finns Något annat sätt att tjäna poäng på köp hos Elgiganten?

Enkla elbolaget är tillbaka i shoppen med en ny kampanj. Sista dagen att hoppa på erbjudandet är 3/8.
IMG_1532.png

Har försökt nyss och kommer till en punkt där det ber om en Kampanjkod (trots att det stod speciell pris med SAS när jag landade från länken hos SAS. Finns det någon kampanjkod?
Det står i erbjudandet, SAS2025.

En fundering, signade upp för Enkla och bytet skedde i januari tror jag. Mig veterligen fanns det ingen bindningstid. Så jag skulle glatt kunna hoppa till Mölndal, eller Telinet, som jag hade i 6-7 år innan Enkla erbjöd en massa EB-poäng:D

Tack för delning.

Där lämnade vi Enkla och hoppar vidare till Mölndal Energi.

Inget större fan av Enkla, deras fakturering, samt app. Så skönt att hoppa vidare till något nytt.

En fundering, signade upp för Enkla och bytet skedde i januari tror jag. Mig veterligen fanns det ingen bindningstid. Så jag skulle glatt kunna hoppa till Mölndal, eller Telinet, som jag hade i 6-7 år innan Enkla erbjöd en massa EB-poäng:D

Jag skaffade Enkla i feb/mars, och ingen bindningstid.

Tack för delning.

Där lämnade vi Enkla och hoppar vidare till Mölndal Energi.

Inget större fan av Enkla, deras fakturering, samt app. Så skönt att hoppa vidare till något nytt.

Jag skaffade Enkla i feb/mars, och ingen bindningstid.
Kan du ge lite mer information över vad var dålig med Enkla? Har tänkt byta från Fortum till Enkla eftersom Fortums fasta avgift är rätt hög och Enkla verkar har ingen fast avgift de första 12 månader. Gäller en stuga med relativt låg förbrukning.

Om någon redan råkar ha Mölndal, fungerar e-faktura (via internetbank) till annan person än den som står på elavtalet? Fungerar nämligen bra med Enkla och hoppas att det ska vara lika smidigt vid ev byte.

Toppen