Rickard_O
Medlem
22a februrari 2026.När tror ni man kommer kunna boka SQ för poäng?
Kan vara senare, mitt Ouijabräde strular, behöver lämnas in på service.
22a februrari 2026.När tror ni man kommer kunna boka SQ för poäng?
Om det inträffar är det väl troligt att det i praktiken bara blir i economy (som det för det mesta är för de övriga Star Alliance-partners?) och att det blir så dyrt så det är rätt ointressant (som @Rickard_O påpekar) och möjligen bara på utvalda rutter (som det är att boka Etihad med SAS).När tror ni man kommer kunna boka SQ för poäng?
Jag är oskyldig till spekulation om priser, jag frågade bara dom högre makterna om när det lanseras!Om det inträffar är det väl troligt att det i praktiken bara blir i economy (som det för det mesta är för de övriga Star Alliance-partners?) och att det blir så dyrt så det är rätt ointressant (som @Rickard_O påpekar) och möjligen bara på utvalda rutter (som det är att boka Etihad med SAS).
Om det inträffar är det väl troligt att det i praktiken bara blir i economy (som det för det mesta är för de övriga Star Alliance-partners?) och att det blir så dyrt så det är rätt ointressant (som @Rickard_O påpekar) och möjligen bara på utvalda rutter (som det är att boka Etihad med SAS).
Sorry det var @Flyer722 :s inlägg jag tänkte på!Jag är oskyldig till spekulation om priser, jag frågade bara dom högre makterna om när det lanseras!
Men jag kan återkomma senare när jag får svar om priserna!
Förmodligen aldrig, SQ släpper ju knappt platser till de andra programmen i Star Alliance, finns väl inget som tyder på att de skulle släppa till någon so m inte ens är med i samma alliansNär tror ni man kommer kunna boka SQ för poäng?
SAS och SQ har haft starka samarbeten tidigare, och det var bara Eurobonus som kunde boka First av deras partners sista åren SAS var i Star Alliance. Köpenhamn och Amsterdam fanns inte för andra program att boka tex...Förmodligen aldrig, SQ släpper ju knappt platser till de andra programmen i Star Alliance, finns väl inget som tyder på att de skulle släppa till någon so m inte ens är med i samma allians
Aeroplan är ju Air Canada, varför skulle dessa bli tillgängliga för Eurobonus? Något jag missat?Finns en hel del platser i business med aeroplan.
Var väl snack att det skulle bli tillgängligt iår på diamond träffen i november. Man kan ju hoppas att det iallafall blir tillgängligt från Köpenhamn.
Du skrev att det endast var eurobonus som kunde boka singapore awards.Aeroplan är ju Air Canada, varför skulle dessa bli tillgängliga för Eurobonus? Något jag missat?
First. Inte Business.Du skrev att det endast var eurobonus som kunde boka singapore awards.