Ok, jag trodde att O var award.Du bör kunna få poäng för båda benen om du blev ombokad. Testa, bokningsklass O verkar vara den lägsta av de som finns för business.
Vet ej vilka bokningsklasser som är award i Sky Team.Om jag inte har fel så tror jag bokningsklass: i är business award på Skyteam. Under Star Alliance var O, First Class award.
Jag har 2 revenue biljetter med KLM i business under nästa år, båda är O på långa benet. Kan dom använda samma bokningsklass för award och revenue?I skyteam använder de olika bolagen olika bokningsklasser för awards. Vissa använder O för business award medan andra använder I. KLM verkar använda O för business awards.
Jag tror det, har det inte diskuterats att detta skulle kunna vara anledningen till att det var vidöppet med awards initialt?Jag har 2 revenue biljetter med KLM i business under nästa år, båda är O på långa benet. Kan dom använda samma bokningsklass för award och revenue?
Japp, ExpertFlyer tillåter sökning för båda biljettyper i den klass på KLM.Jag har 2 revenue biljetter med KLM i business under nästa år, båda är O på långa benet. Kan dom använda samma bokningsklass för award och revenue?
Kommande award med KLM i business class har bokningsklass O, både i korta och långa benet.Jag har 2 revenue biljetter med KLM i business under nästa år, båda är O på långa benet. Kan dom använda samma bokningsklass för award och revenue?