Cristoffer Cedergren
Medlem
Utmärkt! Vad hittar vi för bra connections och till vilka priser? PVG transfer inom samma terminal med samma bolag är smidigt.
Undrar hur de tänkte när de kör igång SeoulGlad för en direkt flight till Shanghai men synd att SAS lämnat denna rutt. Förstår dock det är svårt som bolag som inte flyger över Ryssland att få lönsamhet.
Mindre konkurrens och därmed större chans att få en högre prisnivå? Men får hoppas det ändras framöver men kanske behövs ett slut på kriget först.Undrar hur de tänkte när de kör igång Seoul![]()
Enligt en agent jag pratade med förra veckan så kommer inte SK och MU överens, vilket betyder gör att inga awards kommer att finnas just nu.Trafiken drog igång igår och det är 3 avgångar per vecka CPH-PVG tisdag, torsdag, lördag. Men det går fortfarande inte att boka awards med Eurobonus på MU?
Från 24 september blir det 4 avgångar i veckan - de har lagt till en på onsdagar med.Trafiken drog igång igår och det är 3 avgångar per vecka CPH-PVG tisdag, torsdag, lördag. Men det går fortfarande inte att boka awards med Eurobonus på MU?
Vilken bra stämning i Skyteam....Enligt en agent jag pratade med förra veckan så kommer inte SK och MU överens, vilket betyder gör att inga awards kommer att finnas just nu.
Går det att boka via flying blue? Med tanke på MUs icke existerande IT miljö så känns det som en callcenter och fax lösning ska till. Senast jag åkte med MU fick man inte någon PNR, det gick inte att checka in online och för att registrera FFP behövde man maila något biljettkontor.Trafiken drog igång igår och det är 3 avgångar per vecka CPH-PVG tisdag, torsdag, lördag. Men det går fortfarande inte att boka awards med Eurobonus på MU?
Senast jag flög MU var det totalförbud mot att använda mobiler ombord och det lukta cigarettrök från cockpit (satt på 1K)Går det att boka via flying blue? Med tanke på MUs icke existerande IT miljö så känns det som en callcenter och fax lösning ska till. Senast jag åkte med MU fick man inte någon PNR, det gick inte att checka in online och för att registrera FFP behövde man maila något biljettkontor.