Senaste nytt

Amex Centurion-förmåner

Här är meddelandet för platinum:

2c4a7b72-555b-4972-8091-3ae7a13bcb93.jpeg

Chatglights kostar nog mer än vad det smakar för Amex.

Jag tyckte inte det var särskilt intressant börja med!

I tisdags presenterade American Express att de öppnar en lounge i Amsterdam. Blir ju trevligt om man flyger där igen.

Det hade jag missat. Det är väldigt trevligt faktiskt. Har vägarna förbi ibland!

Chatglights kostar nog mer än vad det smakar för Amex.

Jag tyckte inte det var särskilt intressant börja med!

I tisdags presenterade American Express att de öppnar en lounge i Amsterdam. Blir ju trevligt om man flyger där igen.

Jag tror Amex VD såg Chatflights marknadsföring och ville boka F-biljetter. När det inte gick blev han arg. :)

Skumt, de var väl en del av Plat typ mindre än ett år, har fått bra hjälp av dem tidigare men aldrig behövt plus-tjänsten, nu hittar jag och bokar det mesta på egen hand så kanske inte en uthållig affärside. De skall dock ha bra hotellavtal som går att boka utan flyg (inte provat själv). Men där behöver man ju inte heller betaltjänsten.

Amex lyckades fixa en bokning på Le bernadin!

För några månader sedan så hörde jag av mig till lifestyle och frågade om de kunde hjälpa mig med tre stjärniga Le Bernadin i New York.

Vi ska på ett bröllop i Nprth Carolina och flyger från New York hem så tänkte att det var värt ett försök.

Fick en ”Julie” som jag tror är från interntionella teamet som kopplade ihop mig med usa teamet som fixar bokningen på la Bernadin. Skulle få vänta till 1e augusti men i onsdags fick jag en bekräftelse på bokning på exakt det datum jag ville ha!

Hur som grym nöjd är jag!

Tack Amex!

Toppen