Jonatan Rosdahl
Medlem
Gäller detta bara Centurion?
Har själv Platinum och inte fått denna info?
Platinum också, jag fick utskick gällande det från både Plat och Centurion (håller precis på att byta mellan dem)Gäller detta bara Centurion?
Då kanske jag får mail också snart. Synd i vilket fall.Platinum också, jag fick utskick gällande det från både Plat och Centurion (håller precis på att byta mellan dem)
Ja jag förstår inte riktigtDå kanske jag får mail också snart. Synd i vilket fall.
De hade väl precis börjat sponsra podcasten från Chatflights också? Känns lite abrupt
Det hade jag missat. Det är väldigt trevligt faktiskt. Har vägarna förbi ibland!Chatglights kostar nog mer än vad det smakar för Amex.
Jag tyckte inte det var särskilt intressant börja med!
I tisdags presenterade American Express att de öppnar en lounge i Amsterdam. Blir ju trevligt om man flyger där igen.
American Express Announces Plans for New Centurion® Lounge at Amsterdam Airport Schiphol
American Express Announces Plans for New Centurion® Lounge at Amsterdam Airport Schipholwww.americanexpress.com
Chatglights kostar nog mer än vad det smakar för Amex.
Jag tyckte inte det var särskilt intressant börja med!
I tisdags presenterade American Express att de öppnar en lounge i Amsterdam. Blir ju trevligt om man flyger där igen.
American Express Announces Plans for New Centurion® Lounge at Amsterdam Airport Schiphol
American Express Announces Plans for New Centurion® Lounge at Amsterdam Airport Schipholwww.americanexpress.com