Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Nu har man tagit sig till The Loft på Bryssel flygplats. Väntar på SN2293 till Stockholm. Tyst och lugnt, inte super mycket folk. Förvisso blev en gubbe lite till sig, när han såg jag öppnade en cavaflaska. Så han sträckte fram sitt glas, så jag knappt kunde hälla i mitt, sen tappar han stackarn sitt glas som går i tusen bitar. Själv backade jag ut... tyst och snabbt.
20250710_125426.jpg

Nu har man tagit sig till The Loft på Bryssel flygplats. Väntar på SN2293 till Stockholm. Tyst och lugnt, inte super mycket folk. Förvisso blev en gubbe lite till sig, när han såg jag öppnade en cavaflaska. Så han sträckte fram sitt glas, så jag knappt kunde hälla i mitt, sen tappar han stackarn sitt glas som går i tusen bitar. Själv backade jag ut... tyst och snabbt.
Visa bifogad bild 166348
Klarade gubben inte av att öppna en flaska själv?

Finns flådigare lounger i tråden, borta bra men…
En sommardag på väg från huvudstaden mot stranden i Skåne så hamnar mjukglassen med riklig mängd karamellströssel högt på listan över årets bästa loungbesök hittills :)

Attachments

• IMG_0071.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 84
Nu är jag i den nya SAS gaten vid F piren på Arlanda. Rätt trevligt ställe och inte så mycket folk , kanske 15 personer här.
God mat köttbullar med potatismos.
Jag var här i morse också och gillade frukosten. Mycket bättre än på Landvetter.
Det har varit en trevlig dagstur till Tallinn idag.
Lite lång bytestid här men det finns nog något att göra här :)
Det blev en ATR72 från Bra från Tallinn.
IMG_1378.jpeg
IMG_1379.jpeg

Toppen