Senaste nytt

Norse startar ny linje Stockholm till Phuket

Lynx

Medlem
Inte sett denna på forumet vad jag kan se:

Inte sett denna på forumet vad jag kan se:

Kul för ARN och Norse men vilken miss av SAS :)

Föräldrarna ska prova Norse linjen till Bangkok i deras PE bara någon vecka efter invigningen. Ska bli intressant vad dom tycker och kan heltklart tänka mig själv att "tvingas" göra ett stopp i Thailand när jag flyger HKG via Thailand till Arlanda med Norse PE.

Visst flyger man helst BC, men det är så otroligt dyrt ex-HKG, så det blir mest poängresor som skrapas ihop. När man väl ska betala själv blir de normalt PE.

Föräldrarna ska prova Norse linjen till Bangkok i deras PE bara någon vecka efter invigningen. Ska bli intressant vad dom tycker och kan heltklart tänka mig själv att "tvingas" göra ett stopp i Thailand när jag flyger HKG via Thailand till Arlanda med Norse PE.

Visst flyger man helst BC, men det är så otroligt dyrt ex-HKG, så det blir mest poängresor som skrapas ihop. När man väl ska betala själv blir de normalt PE.
När jag kikade lite snabbt tidigare så skulle dom ha runt 13.000:- för PE utan incheckat bagage, ska du bara ha en väska med så va det 14.500:-
Bisarra priser för LCC i PE skulle jag säga.
Finns resor med LH-gruppen för 12.300:-, får man iaf 2 väskor per näsa och troligen lite trevligare ombord! (Ren spekulation då jag varken prövat någon utav dom, förutom Norwegian Premium som fanns en gång i tiden.)

Toppen