Senaste nytt

Norse startar ny linje Stockholm till Phuket

Inte sett denna på forumet vad jag kan se:

Kul för ARN och Norse men vilken miss av SAS :)

Föräldrarna ska prova Norse linjen till Bangkok i deras PE bara någon vecka efter invigningen. Ska bli intressant vad dom tycker och kan heltklart tänka mig själv att "tvingas" göra ett stopp i Thailand när jag flyger HKG via Thailand till Arlanda med Norse PE.

Visst flyger man helst BC, men det är så otroligt dyrt ex-HKG, så det blir mest poängresor som skrapas ihop. När man väl ska betala själv blir de normalt PE.

Föräldrarna ska prova Norse linjen till Bangkok i deras PE bara någon vecka efter invigningen. Ska bli intressant vad dom tycker och kan heltklart tänka mig själv att "tvingas" göra ett stopp i Thailand när jag flyger HKG via Thailand till Arlanda med Norse PE.

Visst flyger man helst BC, men det är så otroligt dyrt ex-HKG, så det blir mest poängresor som skrapas ihop. När man väl ska betala själv blir de normalt PE.
När jag kikade lite snabbt tidigare så skulle dom ha runt 13.000:- för PE utan incheckat bagage, ska du bara ha en väska med så va det 14.500:-
Bisarra priser för LCC i PE skulle jag säga.
Finns resor med LH-gruppen för 12.300:-, får man iaf 2 väskor per näsa och troligen lite trevligare ombord! (Ren spekulation då jag varken prövat någon utav dom, förutom Norwegian Premium som fanns en gång i tiden.)

Miss? Sannolikt har de räknat på det och konstaterat att det ej finns underlag.

Låter märkligt samtidigt som det går flera kärror från Norden varje vecka och det har rankats som en av svenskarnas favoritdestination. Hoppas att Norse kan få den att fungera.

Toppen