palmen
Moderator
Ja, det ska ha kommit in den sista april/maj/juni nuÄr det 3st nivåpoängutbetalningar man ska ha fått in på kontot sedan nya reglerna trädde i kraft? Måste kolla hur det ser ut på mitt konto...![]()
Ja, det ska ha kommit in den sista april/maj/juni nuÄr det 3st nivåpoängutbetalningar man ska ha fått in på kontot sedan nya reglerna trädde i kraft? Måste kolla hur det ser ut på mitt konto...![]()
Du är inte ensam frun har ibland fått poäng och ibland inte i år. Räkningar betalda i tid. Nivåpoängen kom idag men varken april eller maj...Har inte fått någon månad innan heller. Ringde Amex, de sa att poängen skulle komma in under veckan.
Har ni kontaktat Amex?Du är inte ensam frun har ibland fått poäng och ibland inte i år. Räkningar betalda i tid. Nivåpoängen kom idag men varken april eller maj...
Fått vanliga (fast sent) men inga nivåpoäng än...Någon som fått månadens vanliga poäng ännu?
Fick mina nivåpoäng daterat till 30/6 (för spend i maj), men inte heller fått några vanliga poäng än denna månandenNågon som fått månadens vanliga poäng ännu?