Den sista i månaden har de kommit nu 2 ggr, så du kan räkna med den 30e juni nästa gång.
Ta den summan bonuspoäng du fått och multiplicera med 0,3 så har du antalet poäng som ska komma i slutet på månaden.
Misstänker som det varit tidigare gånger. De kommer att synas den imorgon, dvs första dagen i en ny månad men registreras som den sista i denna månad.Någon som fått poäng idag? Har ju inte fått några sedan skiftet så lite nyfiken, de kanske missat mig denna månad med.
För mig har poängen synts på kontot runt 23-tiden på kvällen den sista i månaden... men ymmv såklart.Misstänker som det varit tidigare gånger. De kommer att synas den imorgon, dvs första dagen i en ny månad men registreras som den sista i denna månad.
Ah, kan ha missat att kolla på kvällen, får kolla ikväll vid 23. Hade varit bra om det va enhetligt varje månad =)För mig har poängen synts på kontot runt 23-tiden på kvällen den sista i månaden... men ymmv såklart.
Är enhetligt med de samples vi sett tidigare. Om inget går fel ser du poängen senast den 1a månaden efter, men dateringen är den sista i månaden.Ah, kan ha missat att kolla på kvällen, får kolla ikväll vid 23. Hade varit bra om det va enhetligt varje månad =)