Jag brukar få det inom en vecka. Obs om du bara avbokar en returen av bokningen så behöver du göra kvarstående utresa först innan du får återbetalning.Avbokade en en Plus Pro bokning den 8 juni och väntar fortfarande på att återbetalningen ska komma in på mitt SAS Mastercard. Någon med erfarenhet av hur lång tid det kan ta?
Samma situation här och just en avbokning gjord den 8 juni. Seb kort bekräftade idag att de ej fått pengar och pekar på SAS. Reklamation gjord. Ping pong ping pong!Avbokade hela resan, så det borde inte vara något problem. Har alltid också tidigare fått pengarna inom en vecka, men nu har det alltså gått två veckor. Har skickat ett meddelande till kortutgivaren eftersom det är vad SAS skriver att man ska göra om pengarna inte kommit fram inom 5 arbetsdagar.
Fick också bekräftat av SEB att de inte kan se någon återbetalning. Kontaktade SAS-kundtjänst som skulle skicka vidare ärendet till ansvarig avdelning.Samma situation här och just en avbokning gjord den 8 juni. Seb kort bekräftade idag att de ej fått pengar och pekar på SAS. Reklamation gjord. Ping pong ping pong!
Precis samma case hos mig. Avbokning 8/6. Bokat med SAS Mastercard.Fick också bekräftat av SEB att de inte kan se någon återbetalning. Kontaktade SAS-kundtjänst som skulle skicka vidare ärendet till ansvarig avdelning.
Precis samma case hos mig. Avbokning 8/6. Bokat med SAS Mastercard.
Enligt SAS har dom gjort utbetalning och mailade kvitto på det.
Enligt kortservice på SEB har dom inte sett röken av återbetalning.
Ringde SAS igen som skulle skicka ärendet till backoffice.
Samma här och så klart måste SAS kunna ”bevisa” banktransfer til det kort de återbetalat men det är dock ej mitt. Refund notice är inget sådant bevis alls!Precis samma case hos mig. Avbokning 8/6. Bokat med SAS Mastercard.
Enligt SAS har dom gjort utbetalning och mailade kvitto på det.
Enligt kortservice på SEB har dom inte sett röken av återbetalning.
Ringde SAS igen som skulle skicka ärendet till backoffice.
Ja vi är uppenbarligen flera. Vet inte om det är helautomatiserad process eller manuell hantering men någonstans borde det slagit fel i systemen! Enbart detta datum en söndag eller flera tillfällen. Bra att bevaka i alla fall nuFick också bekräftat av SEB att de inte kan se någon återbetalning. Kontaktade SAS-kundtjänst som skulle skicka vidare ärendet till ansvarig avdelning.