Senaste nytt

SAS Webshopping

Tänk på att det är 12 månaders bindningstid för erbjudandet om man inte vill betala 695 kr för deras mätare. Kollade med kundtjänst om man kunde slippa bindningstiden om man hoppade den men fick svaret att man fortfarande blev debiterad för den så avstår

Tänk på att det är 12 månaders bindningstid för erbjudandet om man inte vill betala 695 kr för deras mätare. Kollade med kundtjänst om man kunde slippa bindningstiden om man hoppade den men fick svaret att man fortfarande blev debiterad för den så avstår
Va? Hur kan de debitera för något man aldrig mottagit? Är detta inte ett fall av kundtjänstsanning?

Såg inget om detta någonstans man kunde ju välja bort någon mätare (värd 1500) om man ville. Är det samma erbjudande du pratar om?

Va? Hur kan de debitera för något man aldrig mottagit? Är detta inte ett fall av kundtjänstsanning?
Ja du läser man deras omdöme på Trustpilot så verkar det ju inte vara så enkla att ha och göra med med men prova. Hon jag pratade med på kundtjänst kollade med sin chef som sa att det var samma villkor oavsett om man tog mätaren eller inte, men hur det fungerar i praktiken om man orkar ta fajten om man får en debitering kan man ju sia om...

Såg inget om detta någonstans man kunde ju välja bort någon mätare (värd 1500) om man ville. Är det samma erbjudande du pratar om?
De har ju bara ett erbjudande och där går det ju att bocka ut mätaren men inget ändras ju efter

Pallar inte heller att hålla på med att byta avtal till höger och vänster eller liknande "optimering". Fanns ett gäng kontantkort att beställa runt black friday och det kan nog dyka upp igen men är mest engpngsgrej på marginalen.

Coop hoppade jag aldrig på då jag inte vill handla på Coop - men Hemköp finns ju i shoppen så har börjat göra större inköp den vägen (fri frakt över 2000) och tycker det fungerar mkt smidigt. Skönt att slippa fysisk storhandel och ger lite extra EB-poäng på regelbunden basis
Noterar att Hemköp ger 50 poäng/100 kronor tills på söndag.

Tog reseförsäkring på ERV via SAS webshop. Fick inga poäng, så registrerade att jag saknade poäng och bifogade kvittot.
Men nu nån vecka senare när jag loggar in på webshopen så ligger den inte kvar där i listan över "poäng på väg till dig".

Nån som vet om det är värt att testa igen?
Har efterregistrerat med andra företag innan och då har det aldrig varit nåt problem.

Toppen