JOJODu ska få 20k poäng i april då du inte fått det på nuvarande period, samt tjäna per spend från 1 April också.
Ditt år ligger med andra ord perfekt för detta.
JOJODu ska få 20k poäng i april då du inte fått det på nuvarande period, samt tjäna per spend från 1 April också.
Ditt år ligger med andra ord perfekt för detta.
Då lär du inte få några fler 20k poäng då du fick förra perioden. De som skulle få poäng är de som inte fått under innevarande kvalår fram till sista mars.Har Amex skickat ut några level points eller måste man jaga dem?
Sedan är frågan om jag kommer att få några level points. Min period går från 1 april till 31 mars. Har anniversary date i början av mars, så fick mina 20 000 på förra perioden enligt de gamla villkoren.
Varför skulle du inte få några?Är det någon som fått poäng än?
Känns lite konstigt hanterat från Amex sida.
Varför delade de inte bara ut 1666 per månad från sist man fick statuspoängen,
Det hade ju varit enklare och man hade haft chans att nå upp till 20000 poäng på egen hand.
Nu fick jag mina nivåpoäng den 23 Augusti och min kvalperiod nollades 1 Oktober.
Blir tufft att försöka dra in 20000 på 5 månader om man nu inte får några.
Antagligen får jag väl, men man vet ju aldrig vad de hittar på.Varför skulle du inte få några?
Har Amex skickat ut några level points eller måste man jaga dem?
Sedan är frågan om jag kommer att få några level points. Min period går från 1 april till 31 mars. Har anniversary date i början av mars, så fick mina 20 000 på förra perioden enligt de gamla villkoren.
Du ska få 20k poäng och de bör komma i April.Är det någon som fått poäng än?
Känns lite konstigt hanterat från Amex sida.
Varför delade de inte bara ut 1666 per månad från sist man fick statuspoängen,
Det hade ju varit enklare och man hade haft chans att nå upp till 20000 poäng på egen hand.
Nu fick jag mina nivåpoäng den 23 Augusti och min kvalperiod nollades 1 Oktober.
Blir tufft att försöka dra in 20000 på 5 månader om man nu inte får några.
Varför skulle de bryta helt mot vad de gått ut med och sagt hur det ska fungera? Att de gör en helomvändning och inte betalar ut dessa 20k poäng ser jag som helt uteslutet.Antagligen får jag väl, men man vet ju aldrig vad de hittar på.
Lite nyfiken om några andra fått några poäng ännu.
Kommer att vänta denna månad ut och har man inte fått några då, så får man väl agera.