@Golfkillen, heltJag funderar bara, du är ute absolut sista dagen som vouchern är giltig, och sen hinner du inte söka de sista timmarna utan ber andra leta åt dig?
Helt förståeligt att det kan verka stressigt, är själv på middag just nu. Hade ingen aning om att vouchern löpte ut idag förrän precis innan jag la upp tråden, så det blev lite panikartat.Kom igen, visa lite empati, har ju bara haft vouchern i mellan 13-27 månader!
Haha.. Hade noll koll på denna voucher tyvärr därav paniken.Kom igen, visa lite empati, har ju bara haft vouchern i mellan 13-27 månader!
Sökt något enormt i luren men allt till asien är med Vietnam Airlines och poäng priset då på SAS är ca 900´kFinns ändå en del. Missade att du hade "Asien" i rubriken. Hittar ARN-LHR-SGN T/R 26/1-7/2 med SAS och Vietnam airlines.
Mina tips var de två första resemålen jag sökte på, tog 2 min att söka fram med SAS sökmotor för awards.... Finns säkert mycket mer.
375t poäng + 2840 sek i skatter för 2 pers i business med en voucher. Du skrev att budgeten var 300-400t poäng, så det förslaget klarar hela din kravlista.Sökt något enormt i luren men allt till asien är med Vietnam Airlines och poäng priset då på SAS är ca 900´k
Helt korrekt det du nämner så ber om ursäkt att jag var otydlig i min förfrågan, då jag mer än gärna vill boka SAS Awards raten om det enbart är vanlig Busniess annars vaskar jag vouchern då det känns som för mycket poäng vs tidigare dagar i *. Skulle däremot kunna spendera samtliga poäng om det fanns en rolig rutt i F (som jag förstår nu är omöjligt för tillfället när jag sökt)375t poäng + 2840 sek i skatter för 2 pers i business med en voucher. Du skrev att budgeten var 300-400t poäng, så det förslaget klarar hela din kravlista.
Beggars can´t be choosersHelt korrekt det du nämner så ber om ursäkt att jag var otydlig i min förfrågan, då jag mer än gärna vill boka SAS Awards raten om det enbart är vanlig Busniess annars vaskar jag vouchern då det känns som för mycket poäng vs tidigare dagar i *. Skulle däremot kunna spendera samtliga poäng om det fanns en rolig rutt i F (som jag förstår nu är omöjligt för tillfället när jag sökt)
Postades lite i panik då jag såg vouchern löpte ut, ber om ursäkt för det skulle varit tydligare.
Går det inte att boka open jaw alltid eller endast att det inte går på nätetAsien är svårt men finns till ex SDQ, PUJ dock från MAN/CPH. Går ju inte boka open-jaw nu annars fanns LHR på ditväg.
Går inte boka online men funkar om man ringer in.Går det inte att boka open jaw alltid eller endast att det inte går på nätet
Det går väl att ringa in hoppas jag??