Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Flög igår BKK till CPH och fick bara 1X poäng. Ingen dubblering. Det blir sämre och sämre. På utresan fick jag i alla fall dubbla bonuspoäng. Men inga dubbla nivåpoäng. Har chattat med kundtjänsten men ingen lösning. Vet inte om det är kunskapsbrist eller ovilja att lösa problemet.
Det måste ju vara stora ledningsbrister inom SAS som tillåter en sån här bedrövlig hantering. SAS gör mycket bra saker med kampanjer som ex vis julkalendern. Men allt det positiva blåser ju bort på en gång när man inte vårdar det hela och ser till att det blir rätt från början.
Har varit en lojal medlem i SAS Eurobonus sedan augusti 1992 men nu känner jag en stark lust att skippa allt med SAS.
 
Flög igår BKK till CPH och fick bara 1X poäng. Ingen dubblering. Det blir sämre och sämre. På utresan fick jag i alla fall dubbla bonuspoäng. Men inga dubbla nivåpoäng. Har chattat med kundtjänsten men ingen lösning. Vet inte om det är kunskapsbrist eller ovilja att lösa problemet.
Det måste ju vara stora ledningsbrister inom SAS som tillåter en sån här bedrövlig hantering. SAS gör mycket bra saker med kampanjer som ex vis julkalendern. Men allt det positiva blåser ju bort på en gång när man inte vårdar det hela och ser till att det blir rätt från början.
Har varit en lojal medlem i SAS Eurobonus sedan augusti 1992 men nu känner jag en stark lust att skippa allt med SAS.
Poängärenden tar du lättast med Eurobonus-supporten över e-post. Adressen finner du i appen under din profil.
 
Har du en epost dit? Hittar bara till formuläret att efterfråga sina saknade poäng, men kan tidigast göras 8 dagar efter flygning.
Behöver mina nivåpoäng nu så vill gärna ha direktkontakt.
Öppna appen, längst ner trycker du på ”me”, scrolla ner lite så finns en knapp där det står ”Email”. Tryck på knappen så kommer den korrekta adressen upp för dig (den beror på status nivå).
 
Öppna appen, längst ner trycker du på ”me”, scrolla ner lite så finns en knapp där det står ”Email”. Tryck på knappen så kommer den korrekta adressen upp för dig (den beror på status nivå).
Ja ne precis, då får jag inte upp någon. Är bara silver just nu.
 
Flög igår BKK till CPH och fick bara 1X poäng. Ingen dubblering. Det blir sämre och sämre. På utresan fick jag i alla fall dubbla bonuspoäng. Men inga dubbla nivåpoäng. Har chattat med kundtjänsten men ingen lösning. Vet inte om det är kunskapsbrist eller ovilja att lösa problemet.
Det måste ju vara stora ledningsbrister inom SAS som tillåter en sån här bedrövlig hantering. SAS gör mycket bra saker med kampanjer som ex vis julkalendern. Men allt det positiva blåser ju bort på en gång när man inte vårdar det hela och ser till att det blir rätt från början.
Har varit en lojal medlem i SAS Eurobonus sedan augusti 1992 men nu känner jag en stark lust att skippa allt med SAS.

Komplettering:

Kontakt idag med kundtjänsten. Hade tur att få prata med en mycket trevlig och sympatisk kvinna. Kände mycket väl till problematiken. Inte första samtalet om detta. Hon kollade upp läget för mitt ärende. Säkert med eurobonus avdelningen. Poängen ska komma. Kunde inte säga när. Man är överbelastad med denna typ av ärenden. Tillsammans med alla övriga ärenden så tar det tid. Hon bad om ursäkt och beklagade. Hon var så bra att jag kände hopp och la irritationen bakom mej.

Jag måste säga jag lider med personalen som behöver jobba under dessa omständigheter. Den här kampanjen pågår under tre månader. Problemet uppmärksammades redan för en månad sedan. På detta forum skrevs att en teknisk lösning skulle till. Verkar fortfarande inte vara i drift.

Det här är ju faktiskt helt sanslöst dåligt. Ansvariga chefer borde omgående omplaceras.
 
Komplettering:

Kontakt idag med kundtjänsten. Hade tur att få prata med en mycket trevlig och sympatisk kvinna. Kände mycket väl till problematiken. Inte första samtalet om detta. Hon kollade upp läget för mitt ärende. Säkert med eurobonus avdelningen. Poängen ska komma. Kunde inte säga när. Man är överbelastad med denna typ av ärenden. Tillsammans med alla övriga ärenden så tar det tid. Hon bad om ursäkt och beklagade. Hon var så bra att jag kände hopp och la irritationen bakom mej.

Jag måste säga jag lider med personalen som behöver jobba under dessa omständigheter. Den här kampanjen pågår under tre månader. Problemet uppmärksammades redan för en månad sedan. På detta forum skrevs att en teknisk lösning skulle till. Verkar fortfarande inte vara i drift.

Det här är ju faktiskt helt sanslöst dåligt. Ansvariga chefer borde omgående omplaceras.
Fick varken för utresan eller hemresan...hur gör de om medlemsåret löper ut? Poängen bakdateras väl i så fall?

Jag ska resa iväg på söndag igen och hade väldigt mycket uppskattat min guldstatus..
 
Toppen