Ge We
Medlem
Flög igår BKK till CPH och fick bara 1X poäng. Ingen dubblering. Det blir sämre och sämre. På utresan fick jag i alla fall dubbla bonuspoäng. Men inga dubbla nivåpoäng. Har chattat med kundtjänsten men ingen lösning. Vet inte om det är kunskapsbrist eller ovilja att lösa problemet.
Det måste ju vara stora ledningsbrister inom SAS som tillåter en sån här bedrövlig hantering. SAS gör mycket bra saker med kampanjer som ex vis julkalendern. Men allt det positiva blåser ju bort på en gång när man inte vårdar det hela och ser till att det blir rätt från början.
Har varit en lojal medlem i SAS Eurobonus sedan augusti 1992 men nu känner jag en stark lust att skippa allt med SAS.
Det måste ju vara stora ledningsbrister inom SAS som tillåter en sån här bedrövlig hantering. SAS gör mycket bra saker med kampanjer som ex vis julkalendern. Men allt det positiva blåser ju bort på en gång när man inte vårdar det hela och ser till att det blir rätt från början.
Har varit en lojal medlem i SAS Eurobonus sedan augusti 1992 men nu känner jag en stark lust att skippa allt med SAS.