Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Såg ju rakt av bedrövligt ut när Noel Philips flög EZE-MAD för några månader sedan:

Instämmer men när jag googlade fick jag upp en youtube-video från AirLapse och när jag kollade lite noggrannare så är det TAP:s gamla business dom installerar (2-2-1) som iaf är lie flat.

Påminner om SAS gamla business som var lika bedrövlig. För att inte snacka om Lufthansas pre-Allegris-business.
Ja, den där vill man undvika.

Hur är det nu med mixade klasser på feeder vs långa benet?
Tex på ren SAS Award.
Sökning på CPH-MIA finns det flights i Plus och Business, men inte från ARN.
ARN-CPH finns det inte i plus men i go. Går det att lägga på efter?

Hur är det nu med mixade klasser på feeder vs långa benet?
Tex på ren SAS Award.
Sökning på CPH-MIA finns det flights i Plus och Business, men inte från ARN.
ARN-CPH finns det inte i plus men i go. Går det att lägga på efter?
Ja det ska inte vara några problem att lägga till

Vet inte om det är rätt forum. Har ringt in två gånger och bokat hemresa från Indonesien. Bägge gångerna har det visat sig att de nu misslyckats att boka. .Ringde en tredje gång, denna gång sket det sig med att hitta nyta biljetter så nu står jag utan hemresa. Bägge gångerna har det skickats till ticketing och de misslyckats. Helt sjukt dåligt får jag säga. Går ju inte lita på dem..

Tack för svar!

Bäst att boka allt direkt via telefon eller köra online på långa benet och sen ringa in feeder?

Jag rekommenderar att boka allt direkt.

Jag bokade långa benet online. Ringde in och lade till feeder.

Nu har jag väntat en månad på att det ska biljetteras. Ringer en gång per vecka och engelska supporten säger samma sak varje gång. "Den har försvunnit från kön, jag lägger den på kön igen". Känns som ground hog day.

Jag rekommenderar att boka allt direkt.

Jag bokade långa benet online. Ringde in och lade till feeder.

Nu har jag väntat en månad på att det ska biljetteras. Ringer en gång per vecka och engelska supporten säger samma sak varje gång. "Den har försvunnit från kön, jag lägger den på kön igen". Känns som ground hog day.
Ok men då fanns ditt flyg reserverat iaf? I mitt fall är de borta..

Toppen