Mr Basic
Medlem
Verkar ju ha uppgraderat C-produkten för ett par år sedan på A332 (oklart om det är gjort på alla maskiner).
Verkar ju ha uppgraderat C-produkten för ett par år sedan på A332 (oklart om det är gjort på alla maskiner).
Såg ju rakt av bedrövligt ut när Noel Philips flög EZE-MAD för några månader sedan:Verkar ju ha uppgraderat C-produkten för ett par år sedan på A332 (oklart om det är gjort på alla maskiner).
Såg ju rakt av bedrövligt ut när Noel Philips flög EZE-MAD för några månader sedan:
Instämmer men när jag googlade fick jag upp en youtube-video från AirLapse och när jag kollade lite noggrannare så är det TAP:s gamla business dom installerar (2-2-1) som iaf är lie flat.Såg ju rakt av bedrövligt ut när Noel Philips flög EZE-MAD för några månader sedan:
Ja, den där vill man undvika.Påminner om SAS gamla business som var lika bedrövlig. För att inte snacka om Lufthansas pre-Allegris-business.
Ja det ska inte vara några problem att lägga tillHur är det nu med mixade klasser på feeder vs långa benet?
Tex på ren SAS Award.
Sökning på CPH-MIA finns det flights i Plus och Business, men inte från ARN.
ARN-CPH finns det inte i plus men i go. Går det att lägga på efter?
Tack för svar!
Bäst att boka allt direkt via telefon eller köra online på långa benet och sen ringa in feeder?
Ok men då fanns ditt flyg reserverat iaf? I mitt fall är de borta..Jag rekommenderar att boka allt direkt.
Jag bokade långa benet online. Ringde in och lade till feeder.
Nu har jag väntat en månad på att det ska biljetteras. Ringer en gång per vecka och engelska supporten säger samma sak varje gång. "Den har försvunnit från kön, jag lägger den på kön igen". Känns som ground hog day.