Ett bra förslag. Tidigare fanns ju "Dinersloungen" borta i F.Jannes skrev:Pir F låter intressant, vore bättre iom den nya tvångsmarschen igenom taxfreen som gjort promenaden 4 gånger så lång innan man når gates.Så ifall Swedavia inte tänkt möjliggöra en genväg där man nu ännu bygger affärer eller nåt (gamla security-ish) så vore lounge i F en förbättring för alla som har avgång där och en mindre kompromiss för alla som inte har det. I dagens läge är det helt idiotiskt att gå Fast Track (som funkar finemang!) och sedan en halvmara mot F genom en massa krams man inte vill köpa, för att sedan tvärvända för att gå till loungen, för att sedan måsta gå tillbaka ifall man flyger från F-piren.Om man ännu kunde se passkön från denna hypotetiska nya lounge så vore det toppen!Klicka för att utvidga...
Bra med en lounge med lite fler sittplatser och gästkontor. I dagens SAS guld är det ju rätt ofta svårt att hitta en bra plats.Remington Steele skrev:Sen var det någon medlem här som nämnde i någon tråd att Bjerking projekterar någon ny lounge. Oklart om det är SAS eller Plaza Premium (eller någon helt annan)...Klicka för att utvidga...
FQTV skrev:Var det där Emirates hade en lounge en period (om jag minns rätt)?Klicka för att utvidga...
Det var väl Aviators lounge om jag inte missminner mig!Hachans skrev:Jag är lite vilsen, men var inte Emirates lounge (var det ens deras eller bara en de använde) bara övervåningen av loungen som låg där Pontus nu ligger? Vilket gjorde att man kom åt den efter passkontrollen?Detta var långt innan mina statusdagar så var aldrig där själv.Klicka för att utvidga...
Första gången jag chattar med Norwegian för att försöka reda ut min fråga.Brandten skrev:Vet inte om det finns någon uppdatering 2025 men vi är ett törstigt gäng som flyger Norwegian till Salzburg och undrar om man kan betala in sig i någon lounge på Arlanda T5?Klicka för att utvidga...
De måste nyligen ha ändrat öppningen av loungen, förr var det 05,30.henke12 skrev:Som jag förstått det kan man köpa in sig i Pearl Lounge på T5 (bredvid SAS loungerna vid gate E1) för 420kr.Rabatt om du har SEB kreditkortKoppla av i Menzies lounger i väntan på flygetMot uppvisande av ditt betalkort och boardingkort har du möjligheten att besöka Menzies lounger på Arlanda och Landvetter.seb.seKlicka för att utvidga...
Vad ska Norwegian svara på?Brandten skrev:Första gången jag chattar med Norwegian för att försöka reda ut min fråga.Visa bifogad bild 163178Klicka för att utvidga...
Så ryktet från ett år sedan blir sant? Undrar vad utrymmet ska användas till då?Håkan Hansson skrev:Pearl på T5 stänger permanent den 31 mars och då hänvisar de till T4.Visa bifogad bild 163179Klicka för att utvidga...
Lufthansa lounge kanske.Jannes skrev:Så ryktet från ett år sedan blir sant? Undrar vad utrymmet ska användas till då?Klicka för att utvidga...
Intressant. Men ser inte så stort ut där?Hachans skrev:Låt spekulationerna börja kring vem som fixar lounge i nom-Schengen?Airport InformationKlicka för att utvidga...