Tonton
Medlem
Tycker jag läst många som undrar om kreditupplysningar kommer tas för diverse ansökningar. Dom är väl obetydliga?
Har du en vettig ekonomi, så gör en eller några kreditupplysningar inte jättemycket. Men obetydligt, det är det inte.
Tycker jag läst många som undrar om kreditupplysningar kommer tas för diverse ansökningar. Dom är väl obetydliga?
JaGörs en ny kreditupplysning om en kund byter från lifestyle korten till sas brandade och tvärtom?
Var hittar jag detta? Pratade nyss med supporten i appen och nämnde att jag ville byta från Premium till Platinum. Han sa att det var bara att ansöka online för man kunde inte byta från SAS korten. Och nämnde inte något om kampanj?Man får 250k MR-poäng just nu för Premium->Platinum
Var hittar jag detta? Pratade nyss med supporten i appen och nämnde att jag ville byta från Premium till Platinum. Han sa att det var bara att ansöka online för man kunde inte byta från SAS korten. Och nämnde inte något om kampanj?
Det där borde jag löst själv… tack!Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express
Vill du uppgradera ditt Amex kort? Här kan du byta till nästan vilket kort du vill, se tydligt skillnaderna mellan ditt nuvarande kort och det nya kortetwww.americanexpress.com
Funkade det att nedgradera först? Går i tankar om att göra samma sak.Ser ingen deadline för kampanjen, gör ni?
Sitter med Elite idag, borde funka att nedgradera till Premium och sedan uppgradera till Platinum?
Ser ingen deadline för kampanjen, gör ni?
Sitter med Elite idag, borde funka att nedgradera till Premium och sedan uppgradera till Platinum?
Tror det är 2 månader karenstid innan man får byta kort efter ett byteFunkade det att nedgradera först? Går i tankar om att göra samma sak.