Jag har inte fått något heller, som EBD.Johan F skrev:Har inte fått något mail, är EBDKlicka för att utvidga...
Var? Eller är det jag som är ”blind”?palmen skrev:Vill man hitta koden finns den i inlägget ovanför detta, och verkar inte längre finnas regel kvar för att posta öppet./ModeratorKlicka för att utvidga...
Kolla LinkedIn länkenselvud skrev:Var? Eller är det jag som är ”blind”?Klicka för att utvidga...
SAS flyger endast under vinterhalvåret till MiamiEmme skrev:Inte hittat något wow än. Ser inte Miami längre än till mars (från Kastrup). Hoppas dom fixar det snart. Tar gärna en resa i plus så man kan utnyttja 4:e december luckan i julkalendern och få dubbla nivåpoängKlicka för att utvidga...
samma här, varför slutar MIA redan i mars??? Plus till USA ligger annars som billigast på runt 8k som jag hittatEmme skrev:Inte hittat något wow än. Ser inte Miami längre än till mars (från Kastrup). Hoppas dom fixar det snart. Tar gärna en resa i plus så man kan utnyttja 4:e december luckan i julkalendern och få dubbla nivåpoängKlicka för att utvidga...